Tühi taara #3

Viimasest sarnasest postitusest on möödas juba mõned nädalad. Seekordselt on vaatluse all käed, silmad, üks huulepalsam ja puuder
Esimesena buk küünelakieemaldi. Müügil on need Maximas ning hinnaks 1.09. Nagu järgnevalt pildilt näha, siis on tegemist mu kõige lemmikuma eemaldajaga. Ma arvan, et tegemist on tootetega, peale mille kasutama hakkamist, hakkasin palju enam oma küünte eest hoolitsema. Varasemalt ootasin nii kaua kuni lakk ise lihtsalt maha kulus (õudne, nüüd saan ise ka aru). Minu jaoks on tegemist geniaalse tootega, kuigi ega selle põhimõttes midagi enneolematut pole. Sees on küünelakieemaldiga immutatud käsn, kuhu oma sõrm sisse panna ja liigutada seda mõned korrad ning voilaa lakk on maas. Ausalt ega see tõenäoliselt küüntele midagi head ei tea, mingitel hetkedel olen ma näinud, et mu nahk sõrmel on kuiv peale kasutamist, aga mul on kuivad käed nagunii ehk kätekreem on hädavajalik minu jaoks igal juhul. Maybelline'il ja Bourjois'l (hetkel ei tule ette, et ma seda Eestis näinud olen) on sarnased tooted ainult suuremad purgid ning ka hind on umbes 5 euro ringis.Mulle meeldib just see, et tegemist on väikse purgiga, Ühte kasutan üldiselt umbes 1-2 kuud, olenevalt sellest kui palju punast küünelakki kasutan. Mis mulle veel meeldib on see, et käsn on valget värvi ehk määrdumist näeb silmaga (mingil põhjusel on see minu jaoks oluline).

Toode on sama, lihtsalt mingil põhjusel on erinevad pakendid, roosa korgiga on uuemad.

Esimene kätekreem, mille ma olen ära kasutanud. Lõhnab nii nagu enamik Dove tooteid. Hind umbes 2-3 eurot.



Essence nail art special effect topper, feather effect. LEMMIK. Ja nii kahju, et seda enam müügil pole. Minu oma toonis 20 the birds and bees. Mul on umbes veerand toodet alles, aga see on nii paksuks ja raskesti pealekantavaks muutunud, et enam kasutada ei saa. Tegemist ei glitter pealislakiga, vaid nagu nimigi, siis sule efektiga. Eemaldamine väga lihtne. Hind 1.99.


Essence gel-look plumping top coat. Sama lugu, mis eelmisega, umbes pool jäi kasutamata. Alguses ma arvasin, et tegemist on väga hea pealislakiga. Aga mingi aeg hakkas küünelakk lihtsalt maha kooruma ja seda selles mõttes, et tervelt küünelt tuli lakk korraga maha. Hind umbes 2.50.



Maybelline the colossal volum' express ripsmetušš. Alguses polnud see mu lemmik ripsmetušš, aga hiljem meeldis väga. Andis piisavalt volüümi. Kasutasin umbes aasta aega ehk ei kuivanud ära, tegelikult pole siiani kuivanud, aga kui asjale tekib juba selline korralik värvi hais, siis saad aru, et tootel on aeg prügikasti lennata. Hind ilmselt umbes 10 euri, sest sellesse vahemikku jäävad enamik maybelline'i tuššid.



Essence get big! lashes volüümi andev ripsmetušš. Lemmik ilmselt, sest mulle meeldib ripsmete puhul korralik volüüm. Kõige suurem pluss minu jaoks on see,  et tegemist on lõhnatu tootega. Mul on suhteliselt tundlikud silmad ja seetõttu paljusid tooteid kasutada ei saa. Hind umbes 3 eurot. 
Nagu eelnevast selgub, siis mulle meeldib klassikaline hari.



Alter med panthenol huulepalsam, spf 15. Hea, niisutav ehk teeb töö, mida palsamilt ootad. Huulepalsam on oranžikat tooni ja jätab ka huultele kerge tooni. Kõigile ilmselt ei meeldi, aga mulle (kelle lemmikvärv on oranž ) läheb väga peale. Hind 4.59 Apothekas.


Essence superfine vedel lainer, toonis 01 deep black. Minu jaoks isiklikult liiga pikk pintsel. Ots on suhteliselt pehme ning seetõttu, kui sa ei oska lainerit väga hästi kasutada (nagu mina), siis ei soovita. Ära kuivas umbes 4-5 kuuga. Hind ilmselt umbes 2.50.


Essence all about matt! fixing kompaktpuuder. Hind 3.49. Valget tooni puuder. Nahale valget näha ei jää. Naha hoiab matina umbes 4-5 tundi (minu puhul). 




järgmise korrani x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023