Essence I love stage aluslauvärv

Essence I love stage aluslauvärv on toode milleta mina enam hakkama ei saaks. Enne igapäevaselt meigi tegemist ei tulnud ma selle pealegi, et mu silmalaud võiksid olla rasused. Nendele lauvärvi peale kandes sai asi päris kiiresti selgeks. Kui ma kannan ainult ühte lauvärvi, siis pole asi kõige hullem. Kuid kui tegemist on klassikalise tehnikaga ehk heledamat värvi laule ja tumedamat koopajoonele (crease), siis on asi minu puhul päris hull. Üldiselt püsib lauvärv peal 2-3 tundi ja siis näeb välja nagu laugudel oleks tolm peal (paremini ma seda kirjeldada ei oska) ehk siis lauvärv läheb laiali ning koguneb naha lõhedesse (miski mu peas mäletab, et sellel on mingi konkreetne bioloogia alane termin, aga mida ei mäleta, seda ei mäleta). Seetõttu otsisin endale päris pikalt aluslauvärvi.
Lõpuks nägin netist, et Essencel on selline toode olemas, aga mingi skeptik minus arvas, et Eestis seda kindlasti saadaval pole, aga vot on. Mulle üldiselt meeldivad Essence tooted, aga Essence I love stage aluslauvärv on tõenäoliselt minu parim ost üldse. Esiteks seetõttu, et ma ei tea ühtegi teist odavama poolset brändi, mis teeks aluslauvärve.Teiseks see, et see asi toimib. Minul püsib selle toote abil lauvärv peal terve päeva (10-12 tundi). Mina olen seda nüüdseks umbes pool aastat igapäevaselt kasutanud ning ära kuivanud ega otsa see mul saanud pole. Ma küll pean ütlema, et ma veel ei tea kui hästi see toode toimib väga kuumade ilmadega, aga eks see saab lähiajal ära proovitud.




Tegemist on nahatooni tootega, umbes nagu peitekreem. Mulle meeldib, et sel on ka katvust, sest mul on laugudel märgatavad veresooned ning need katab see ilusti ära. Ma olen väga heleda nahaga ja minul on see hästi natuke oranžika alatooniga (käele proovides), kuid laugudel tooni erinevust näha ei jää. Põhjus, miks ei jää, on selle toote kasutamise kõige olulisem osa. Nimelt vähem on rohkem. Mina tõmban aplikaatori vastu tuubi, et vähem toodet peale jääks ja siis vajutan aplikaatori vastu kumbagi laugu. Selle tegevuse põhjus on lihtne, nimelt, mida rohkem toodet kasutada, seda vähem see midagi aitab. 


Väike tooni erinevus on näha
Toode ise on täiesti matt. Läheb koheselt naha sisse ehk kuivamist ootama ei pea. Üldiselt sama nagu peitekreem või jumestuskreem. Ütleks, et keskmisest natuke paksema konsistentsiga. Lauvärvide hajutamist kuidagi moodi ei sega. Mulle tundub, et pole just kõige parem väga sädeleva lauvärvi aluseks, sest pole kleepuva konsistentsiga. Aga sädeleva lauvärvi all ma mõtlen näiteks pigmente. Samas ise ma konkreetselt katsetanud ei ole. Tavalist sädelevat pressitud lauvärvi hoiab väga edukalt paigal.
Kuna tegemist on nahatooni tootega, siis ma olen kuulnud, et mõned kasutavad seda ka peitekreemina, isiklikult seda teinud pole, aga lihtsalt toon välja, et see on üks variant. 
Kui mu mälu mind ei peta, siis Essence I love stage aluslauvärvi hinnaks on 2 eurot ja 99 senti.


järgmise korrani  x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023