Essence huulepulgad

Tänane postitus on Essence huulepulkadest. Mingil teadmata põhjusel võttis mul natuke aega, et proovida Essence huuletooteid. Ilmselt ma kartsin, et tegemist on väga kleepuvate huuleläigete ja huuli kuivatavate huulepulkadega. Aga EI, mõlemad on üllatavalt head. 


Tänases postis täpsemalt siis huulepulkadest. Minul on neid kokku 4 ja ilmselt huulepulgad, mida ma kasutan kõige enam. Kaks tükki on The Nudes kollektsioonist ja kaks püsikollektsioonist. Eestis olen mina müügil näinud ainult kauapüsivaid huulepulki, aga youtube'i videodes olen näinud ka teistsuguseid. 

Cool nude ja come naturally kohad on vahetuses võrreldes esimese pildiga

Essence huulepulgad on väga kreemika koostisega (isegi matid), seetõttu on neid mugav kanda ning huultele ei teki tunnet nagu oleks seal midagi üldse peal. Pigment on väga hea, eriti arvestades hinda (2.49 Selverites ja 3.49 Rosalindis). Püsivusest - see on punkt, mida ma kommenteerida ei oska. Põhjus selles, et ma olen selline inimene, et kui ma panen nt kätele kreemi, siis ma unustan selle koheselt ära ja lähen mingil põhjusel käsi pesema. Sama analoogia kehtib huulepulkade puhul, ma unustan ja nt joon koheselt midagi. Seega minul üldiselt püsib peal 2-3 tundi, aga selle puhul palun arvesse võtta eelnevat juttu :)
Esiteks The Nudes'i kollektsiooni huulepulgad, mis mul on. Pakend on nude tooni ning igal huulepulgal natuke erinevat tooni.


03 Come naturally, tegelikult nii tume ei ole

05 Cool nude
Nüüd siis püsikollektsiooni omad, mis on mustas pakendis ning mille keskel on värviline triip konkreetse huulepulga tooniga.


15 Oh so matt!

14 Adorable matt!

järgmise korrani x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023