Essence XXXL shine huuleläige

Täna tuleb siis juttu Essence huuleläigetest. Mul võttis päris kaua aega, et proovida huuleläikeid. Ilmselt oli probleem selles, et mul oli meeles halb lapsepõlvemälestus Barbie jms huuleleäigetest, mis olid lihtsalt nii kleepuvad, et hea, et üldse suu lahti teha said, rääkimata sellest, et juuksed huulte külge kleepusid.


Vasakult paremale: nude kiss, bright side of life, fabulous fuchsia-viimane on tegelikus natuke tumedam

Essence XXXL shine huuleläigete puhul pole absoluutselt millegi sellisega tegemist. Huultel on need väga mõnusad, ei ole ei kleepuvat ega sellise märja toote tunnet ehk ei tunne, et huultel oleks mingit toodet. Lõhn on magus ja maitset ei ole. Ma ei söö seda, et ma räägin maitsest, aga mul on mõned tooted, millel on vastik kibe maitse ja paratamatult huuletoodete puhul need satuvad aeg-ajalt keele peale, vähemalt minul on nii. Lisaks eelnevale on Essence huuleläiket üllatavalt niisutavad, mina vähemalt ei ootanud seda niisutavat toimet ühelt huuleläikelt. Kindlasti ei saa seda võrrelda näiteks Blistexi huulepalsamitega, mis on väga head niisutajad, kuid seda on siiski tunda.
Esiteks toon nr 022 nude kiss. Pakendistki on näha, et ma olen seda kasutanud väga palju, sest kiri on kõik maha kulunud. Viimane on odavama toote tunnus, sest pakendile ei pöörata palju tähelepanu. Kuigi tuub on väga korralikust tugevast plastist, siis hõbedane värv on päris kulunud, Tagasi konkreetse tooni juurde. Ma võin julgelt väita, et antud toon on mu kõige enam kasutatud huuletoode. See lihtsalt sobib iga meigiga kokku ja ei ole midagi silmatorkavat, eriti hea igapäevaseks kasutuseks. Tegemist on siis roosaks nude tooniga, milles on hõbedane sädelus. Sädelus jääb näha, aga tegemist ei ole ebameeldivate tükkidega, mis huultel tunda jääks.



Pilt tehtud välguga, et sädelus jääks näha.

Järmiseks toon nr 25. Minu hetke lemmik. sest tegemist on kindlasti päikselisema aja tooniga ehk siis pigem kevad-suve tooniga, kuid miks mitte kanda ka talvel. Mule väga meeldivad virsiku- ja ka päris oranži tooni huuletooted. Konkreetne toon on tumedama korallitooniga, milles on kuldne sädelus ning kuigi tegemist on oranži tooniga on see minu jaoks sobilik ka igapäevaseks kasutuseks, sest kindlasti mitte pole tegemist neoonse oranžiga. See toon läheb väga hästi kokku Essence silky touch põsepunaga toonis 90 summer dreaming.





Viimaseks siis mu kõige hiljutisem ost huuleläigetest. Tegemist on tooniga nr 35 fabulous fuchsia. See toon on sarjas suhteliselt uus, vähemalt Eestis. Minu jaoks on fabulous fuchsia pigem sügise toon ning seetõttu olen ma seda vaid mõned korrad kasutanud. Tegemist on tumedama marjatooniga ning selles pole sädelust. Ilmselt nendest kolmest, mis mul on, on fabulous fuchsia kõige tugevama pigmendiga. Ma ei jõua ära oodata, millal seda sügisel kanda saan.







Essnece huuleläiked on minu arvates huuleläike kohta väga hea pigmendiga. Huultel pole näha ainult läiget vaid ka konkreetset värvi. Tegemist on väga odava tootega, üks läige maksab 1.99. Soovitan.


järgmise korrani  x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023