Essence soo glow! särapuuder

Mul ei ole siiani olnud mitte ühtegi särapuudrit. 2 on, aga need on koos põsepunadega ning mõlemates on palju glitreid, mistõttu ma kunagi ei kasuta neid, sest need on lihtsalt väga ebaloomulikud. 


Neti vahendusel olen kuulnud Essence soo glow! särapuudrist ainult häid sõnu. Otsustasin ka ise seda siis lõpuks proovida. Valisin välja tooni nr 10 look on the bright side, mis on šampanja tooni. Lisaks sellele, et tegemist on minu kõige esimese särapuudriga, on see ka minu kõige esimene kreem toode, kuigi tegemist on cream to powder (kreemist puudriks). 



Toodet sõrmele võttes on tegemist väga kreemja tootega, aga põsesarnadele kandes on tegemist kohe puudriga. Nahale jääb väga kena, lihtsalt selline kuma, kindlasti mitte mingeid glitreid. Maksis 3.09 ja siiani super rahul.


Ainus negatiivne asi on pakend, ma ei saa aru, miks see kaas on selliseks kupliks tehtud. Võtab lihtsalt liiga palju ruumi.


järgmise korrani  x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023