Bell pocket 2skin põsepuna

Äkki see kõlab egoistlkult vms, aga siiani on mu enda lemmikpostituseks olnud Essence põsepunade post. Seega täna tuleb midagi sarnast.
Bell kosmeetikat olen müügil näinud Maksimarketis, kuid mõned nädalad tagasi nägin neid Maximas, kus teatud Bell kosmeetika toodetel oli soodustus. Algselt valisin välja tooni nr 53 ning hiljem ostsin ka tooni nr 51.

Vasakul nr 53 ja paremal nr 51.

Esiteks siis toon nr 51. Tegemist on igapäevase põsepunaga, lisab näole soojust ehk siis sooja tooni. Sees on sädelust, aga ei midagi üleliigset. Kui Sulle meeldib soojades toonides meik, siis soovitan seda põsepuna väga. Praegusel hetkel on see mul igapäevases kasutuses. Tegemist on pressitud puudriga ning tegemist on väga pehme tootega. Pigment on suhteliselt hea ning soovitan alguses peale kandmisel olla ettevaatlik, sest tegemist on punaga, mida on lihtne liiga palju peale kanda.  Pakend pole välimuselt midagi erilist, aga mulle meeldib, et need on suhteliselt väikesed, sest olgem ausad, kui paljud inimesed kasutavad põsepuna täiesti ära. 





Järgmiseks toon nr 53. Väga kena tumedam virsikutoon. Ma isiklikult olen virsikutooni põsepunade suur armastaja. Jällegi sees on sädelust (nii kuldset kui hõbedast). Seda põsepuna ma pole nii palju kasutanud, mis ei tähenda, et see pole hea värv, vaid pigem on asi selles, et selle konkreetse pigment on hea ning toodet tuleb puudutada vaid pintsli otsaga, vastasel juhul satub liiga palju toodet näole. 






Põsepunad on tavahinnaga umbes 2.50, mina ostsin soodukaga 1.80ga. Ma olen alati arvanud, et ma olen pigem päiksesepuudri inimene, aga viimasel ajal olen avastanud, et ka põsepunad meeldivad mulle väga. Tegelikult mul polegi ühte konkreetset toodete kategooriat, mis mulle väga meeldiks. Ma tean, et paljudele meeldivad väga nt huuletooted. 
Lisaks veel üldisele jutule, ma mainisin ühes postituses, et mul on suhteliselt palju Essence tooteid, kas keegi on huvitatud mingi konkreetse toote postitusest? Kui on, siis võib mulle sellest julgelt teada anda. Plaanis on teha postitus Essence huuleläigetest, kes teab äkki on see juba järgmisel korral. :)

järgmise korrani  x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023