Hetke lemmik küünelaki kombinatsioon #1

Küünelakke on mul palju, natuke üle 50. Üldiselt kasutan ma suhteliselt odavaid küünelakke, sest ma tüdinen ühest värvist suhteliselt kiiresti. Viimane on ka põhjus, miks ma ei oota küünelakilt väga pikka püsivust, sest ma nagunii vahetan lakki umbes iga 2 päeva järel. Hetkel tuleb siis postitus kombinatsioonist, mida ma olen viimastel nädalatel päris palju kasutanud.
essence'i lakis natuke vähem pruuni
Esiteks lakin küüned üle essence studio nails all in one complete care lakiga, mis on nii tasandav, aluslakk, tugevalt läikiv pealislakk kui ka värvitugevdaja. Mulle see lakk meeldib, sest tihti lähevad alus- ja pealislakid paksuks umbes siis kui pool on kasutatud. Kuna selle lakiga saab tehtud mõlemad, siis ma eeldan, et ma saan toodet kasutada rohkem. Hetkel on mul kasutatud umbes veerand toodet ning lakk on natuke paksenenud, kuid siiani on veel väga hästi kasutatav. Ma ei kasutanud väga pikalt aluslakki, mis oli väga suur viga, sest ma kasutan suhteliselt palju punast lakki ja lõpuks olid mu küüned kerget rooste tooni. Peale aluslaki kasutamist on see probleem kadunud ja küüned on jälle normaalset tooni. Lisaks saab antud lakki kasutada väga hästi ka pealislakina. lisab läiket ning aitab lakil peal püsida. Ma ei oska öelda konkreeset aega, sest ma ise eemaldan laki siis kui lakk on juba natuke mõne küüne otsast maha koorunud. See lakk peaks olema umbes 2.50, kindlasti mitte rohekm.



Järgmiseks jällegi Essence lakk, konkreetsemalt colour&go toonis 162 dare it nude. Ma eelistan colour&go koostist rohkem kui uute the gel lakkide oma. Kuigi tegemist on heleda tooniga, siis küüne katab värviga hästi, üldiselt kasutan kahte kihti. Laki plussiks on veel see, et see kuivab üpriski kiiresti. Hind 1.79, aga müügil neid enam eriti pole, veel ainult need, mis on alles jäänud. 


siin jällegi natuke liiga hele
Aktsent lakina kasutan H&M lakki toonis gold. Ma ei tea, kas seda lakki saab osta ka eraldi, mina ostsin selle Soomest H&M'st ning tegemist oli neljase pakiga. Minu jaoks on selle laki puhul tegemist külmema kuldse tooniga ehk sees ei ole kollakat tooni. 4-se paki hind oli 5.99




Küüntel siis selline. Siin on toonid kõige paremini nähtavad ning sellised nagu on reaalselt. Vabandan, et ma pole küünte lakkimises just kõige parem. 





järgmise korrani  x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023