Maybelline Master Shape kulmupliiats

Tegelikult polnud mul üldse plaanis seda toodet osta, sest üldiselt ma tegelen oma kulmudega nii vähe kui võimalik. Tavaliset lihtsalt harjan läbi ja see on kõik või siis kasutan Maybelline brow drama't



Sattusin mõned päevad tagasi Selverisse, kus on hetkel Ilulaat ja seal olid nii Master Shape kulmupliiats kui ka brow drama väga hea hinnaga. Koheselt jäi mulle silma Master Shape hari ja nii ta käis mul mitu korda korvis ja siis jälle riiulile tagasi (loe: otsustusvõmetu inimene), kuid lõpuks otsustasin selle siiski osta. Ja väga hea, et seda tegin. Hari on tõesti väga mugav, paraja suurusega ja piisavalt tugevate harjastega, et selle abil kulmudele kuju anda. Pliiats ise on väga vahane ja hea tooniga ehk ei ole liiga oranžikas. Toonidest rääkides, siis ma ei tea, kui palju neid müügil on. Selverist oli päris palju ostetud ja mina nägin ainult toone dark blonde ja soft brown, viimase siis ostsin. Kuigi mul on suhteliselt tumedad kulmud, siis mulle see värv meeldib. Mul on mõned kohad kulmudes, mida ma tahan aeg-ajalt täita, igapäevaselt olen ma selleks liiga laisk :) Kuid kuna ma pole kulmudega tegelemises väga osav, siis mulle meeldib, et pliiats on natuke heledam, et ma ei saaks oma kulme kuidagi moodi liiga ebaloomulikuks muuta. Samas ma ei näe silmaga erinevust, aga oluline on siinkohal märkida, et ma ei täida pliiatsiga tervet kulmu , kõige enam kasutan silma sisenurga kohal asuval osal ehk minu loogika kohaselt siis kulmu alguses. 



Peale pliiatsi peale kandmist harjan kulmud uuesti harjaga üle, sest see aitab toodet hajutada. Kuigi konkreetseid jooni kulmudesse ei jää, sest nagu juba eelnevalt mainisin on tegemist väga vahase pliiatsiga. 

Mina olen väga õnnelik, et ma selle kulmupliiatsi endale ostsin, soovitan. Lisaks sellele on see hetkel Selveris väga hea pakkumisega. Täishind on 4.20 ning hektel on see Ilulaada raames hinnaga 2.69.

järgmise korrani  x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023