Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

Eveline kosmeetika on väga odav ja seda leidub aeg-ajalt nt Selveris, Rimis, Maximas jne mingite kampaaniate raames. Eedeni esimesel korrusel on üks pood, mis müüb samuti Eveline tooteid. Ma tean, et neil on küünelakke ja peitepulkasid, aga kindlasti on ka ripsmetušše, kuigi ma pole neile tähelepanu pööranud. 
Eveline kosmeetikast on mul varasemalt olnud üks ripsmetušš (roosas pakendis) ja peitepulk. Ripsmetušš meeldis mulle väga ning seekord otsustasin siis proovida teist Eveline ripsmetušši. Mul on väga palju ripsmetušše hetkel, aga nähes Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušši Selveri ilulaadal, otsustasin, et see tuleb minuga koju kaasa.



Esiteks pakend. Ilmselt olen keskmine naissoost harakas, aga ka mulle läheb läikiv pakend peale. Kuigi üldjuhul selliste pakendite puhul jäävad nähtavale käejäljed, siis sellel pakendil need silma ei torka. Tuub ise on suhteliselt paks, aga see on vist tüüpiline Eveline kujundus.
Rabasin aluselt ripsmetušši ja ei pööranud sellele poes rohkem tähelepanu. Kodus vaatasin, et minu oma on toonis black ehk must. Ma küll arvan, et kõik, mis hetkel Selveris müügil on, on toonis must, aga sellele võiks kontrolliks pilku heita. Mina isiklikult olen mustaga väga rahul.



Hari. Suur plastikhari, meenutab Maybelline The Rocket ripsmetušši harja. Üldiselt eelistan klassikalist harja plastikule, kuid kui toode toimib ja annab mu ripsmetele volüümi, mida ma soovin, siis pole minu jaoks oluline, milline hari on.



Siinkohal ütlen, et minu hetke lemmik ripsmetušš. Mul on väga lühikesed, sirged ja tumedad ripsmed. Mina isiklikult ootan ripsmetuššilt eelkõige volüümi ja seda ma sellelt tootelt saan. Üldiselt kannan peale 2-3 kihti. See on kogus, mille puhul ripsmed tavaliselt kokku kleepuma hakkavad, kuid Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš seda ei tee, natuke siiski, aga on tunduvalt hullemini kleepuvaid. Minu jaoks üks suuremaid plusse on see, et tootel puudub lõhn. Lõhna on tunda kui konkreetselt toodet nuusutada, aga peale kandmisel seda tunda pole. Mul on väga tundlikud silmad ja tugeva parfüümiga tooted ärritavad mu silmi.
Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš on praegusel hetkel minu jaoks SUPER, SUPER, SUPER.
Selveri Ilulaada raames on hinnaks 2.99, täishind 5.59, aga ma ei tea, kust seda leida. Ilulaat kestab 18.maini ehk kui oled Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetuššist huvitatud, siis kiirusta. 

Kulmud ja ripsmed tehtud
Igaks juhuks lisan, et Selver ei sponsoreeri mind mitte kuidagi. Lihtsalt minu arust on neil hetkel mitmeid häid pakkumisi. Lisaks veel, et pildid, ma annan oma parima, aga vahel mulle tundub, et saaks teha palju paremaid pilte. Kõige raskem osa on värvide klappimine reaalsusega.
Just leidsin mylookist Astor Big & Beautiful Boom Killer Black Volume Mascara 910 Ultra Black. Pakend ja hari tunduvad täpselt samad.

järgmise korrani  x

Comments

Popular posts from this blog

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Empties 2022 # 4