Manhattan soft rouge lipstick

It only felt right to write about Manhattan soft rouge lipstick as well because  Manhattan soft rouge lipstick and Manhattan all in one lipstick came out around same time. 
In some reason I really like the packaging. It's simple but a little bit different from the others. Manhattan soft rouge lipstick is more on the sheer side but it's buildable. It's really glossy and moisturizing. So again I really like the formula really different from the other one but still good.




 Now it might be little stupid but my favourite thing about that lipstick is the smell. I'm not sure now does every soft rouge one has that smell or only the one I own but it's a fake cherry scent and I think it's one of my favourite scents so I love it. 
Mine is in the shade 650 ra-ra-raspberry. Also like the name. For me the shade itself is like Christmas in the lipstick formula. It's a shimmery dark red such a beautiful colour. Even though it's shimmery on the lips it look just glossy not metallic or something like that. 



I like the lipstick but I have to admit wearing a dark glossy shade isn't the easiest thing. Lipliner underneath it is must otherwise it's all over the face whilst drinking or eating.
Again the colour selection isn't the best. This time it's really lacking the nudes. There's one peachy nude but it's too light at least for me. 



Manhattan soft rouge huulepulk jõudis müügile umbes samal ajal kui Manhattani all in one huulepulk, seega tundus õiglane kirjutada mõlemast. 
Mingil teadmata põhjusel meeldib mulle väga selle huulepulga pakend. Kuigi see on samuti väga lihtne, siis on see natuke erinev teistest. Tegemist õrnema pigmendiga huulepulgaga, millel on tugev läige. Tundub tõsiselt rumal, kuid minu lemmikuks selle huulepulga puhul on lõhn. Kunstlik kirisilõhn on minu absoluutne lemmik ja täpselt nii see huulepulk lõhnab. Ma pean küll tunnistama, et ma ei tea, kas kõik selle sarja huulepulgad lõhnavad nii või ainult see konkreetne toon, mis mul on. Minul on siis toon 650 ra-ra-raspberry. Pean tunnistama, et väga hea nime valik, mulle isiklikult väga meeldib. Minu jaoks on  see toon nagu jõulud huulepulga vormis. Kohe seletan. Tegemist on lihtsalt sellise sädeleva tumepunase tooniga, millega mulle esmalt tulevad meelde jõulud. Õnneks on aga sädelus niivõrd õrn, et see annab huultele ilusa läike, mitte aga ei jää tuntavaid sära tükke huultele. 
Ühte tuleb mainida: selle konkreetse tooni puhul on tegemist tumeda ja läikega huulepulgaga, mis tähendab seda, et huultel see hästi ei püsi ning seetõttu soovitan ma kasutada huulepliiatsit selle all, vastasel juhul läheb toon huultel laiali ja levib huulte ümbrusesse. 



Jällegi värvivalik pole kiita, seekord on ainult üks nude toon ja see on virsiku alatooniga, minu jaoks isiklikult liiga hele toon. 
Hinnaklass on sama, mis eelmise huulepulga puhulgi ja kõige odavamalt müüakse jällegi Ideaal Kosmeetikas hinnaga 4.10.

järgmise korrani  x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023