Tühi taara #4

Täna ilmselt tükiks ajaks viimane sellelaadne postitus. Täna siis kreemid, deodorandid ning meigieemalduse tooted.
Esiteks Possibility Vaarika kehakreem või originaalis siis eriti rikkalik kehavõi. Mina viimast ei nimetaks ise. Tegemist on suhteliselt paksu konsistensiga kreemiga. Kasutasin umbes aasta, aga ma olen see inimene, kelle nahk ilmselt vajaks niisutust, eriti talvel, aga ma teen seda väga harva. Põhjus selles, et minu ideaalis peaks kreem olema nahka imbunud ajaks, mil ma kreemitamise lõpetan ehk on nii tüütu oodata, millal kreemi enam nahal ei tunne. Lisaks sellele, peale kandmise lõpuks olid mu käed ebaloomulikult roosat tooni (kreem ise roosat värvi) ja see ei tulnud pesuga maha. Kehal ma konkreetset ebaloomulikku tooni ei märganud. Uuesti ei ostaks. Hind umbes 3-4 eurot.




I love... maasika ja piimakokteili duššigeel ning vannivaht. Korraga vaja kasutada väga vähe, eriti vannivahu puhul. Tõesti toode, mille puhul natukesest jagub kauaks. Lisaks mõnus lõhn. Ma ei ütleks, et see meenutaks maasikat, kindlasti aga kunstlikku maasika lõhna. Jällegi kasutasin terve aasta, pudel on 500 ml. Osta saab I.L.U-st (mina olen sealt ostnud) ning sellel sarjal on väga tihti ka soodustused. Hind umbes 4 eurot.




Nivea deodorant. Nivea deodorandid on minu isiklikud lemmikud. Mul pole konkreetset lemmikut, vaid üldiselt kõik. Ma arvan, et 48h kaitse on ilmselgelt liialdus, aga siiski väga hea deodorant. Hind ilmselt umbes 2 eurot.


Oriflame all-over-makeup-remover. Ehk siis meigieemaldaja. Pole selle toote kohta ühtegi head sõna öelda, Ei eemalda meiki, lisaks sellele on pudel liiga tugev ehk toodet on raske kätte saada. Hinda ma ei tea, sest vedeles mul pikka aega riiulis, lõpuks kasutasin pintslite puhastamiseks, aga peab ütlema, et fairy+õli kombinisatsioon teeb oma töö palju paremini ära.


Byphasse mitsellaarvesi. Ostsin selleks, et kasutada silmameigi eemaldajana, sest olin juba enne kuulnud, et nahale see hea pole. Kuigi nahal ei kasutanud, aga ei soovinud ka. Nimelt pudeli korgi ümbrusesse kogunes õli!!!.Tootes ei tundu olevat õli, aga pidevalt see sinna kogunes. Kasutasin lõpuks samal otstarbel nagu eelmist ning ka pintslitel oli tunda kerget õli (siis kui olid kuivanud). Kuigi pintsleid puhastas hästi, aga minu jaoks jättis siiski natuke liiga õliseks. Silmameigi eemaldas, aga siiski mitte täielikult ehk ei saa võrrelda konkreetse silmameigieemaldajaga. Hind umbes 3.50. Müügil nt Selveris.


Avoni E-vitamiin ja kakaovõiga niisutav näokreem. Suhteliselt paksu tekstuuriga, aga mitte kindlasti kõige paksemaga, ütleme siis, et üle keskmise. Ise kasutasin kehakreemina. Lõhn on lihtsalt nii hea, kakao, mulle läks ülimalt peale. Aga ma olen see laisk inimene, kellele ei meeldi asju tellida, ma eelistan minna poodi ja osta oma tooted sealt. Lihtsalt viis, kuidas asi minu jaoks üldiselt töötab, Kreem ise aga oli arvatavasti max 3 eurot.


Garnier neo deodorant. Minu oma on shower clean, ma ei teagi nüüd on see siis lõhn või konkreetse nimi lihtsalt, aga igatahes see ta on shower clean. Ma ei oska öelda väga midagi. Alguses ma olin nii uudishimulik, mis tootega on tegu ja läksin peale reklaami nägemist poodi otsima. Minu jaoks see mingi geniaalne ja maailmamuutev toode pole, minu isiklik lemmik on spreiga deodorant. Lõhn mulle ka väga peale ei läinud, natuke liiga seebine minu jaoks. Aga kõige suurem miinus on pakend, mul on päris palju toodet veel alles, aga seda peab juba kahe käega pigistama, et midagi välja tuleks. Lisaks sellele on toode ise selline õline/rasvane. Mina uuesti ei ostaks. Hind on umbes 3 eurot.





järgmise korrani  x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023