Jessup brushes


I made a blog post about makeup brushes from eBay awhile ago and because I have some more sets I decided to share another one of them. So this time Jessup brushes. I got the 10 set - 5 face brushes and 5 eye brushes. Every face brush has a match to eye brush. Basically means I have one flat top kabuki face brush and one flat top kabuki eye brush etc. 
Brushes are soft and that's one of the biggest pro about them. Now next thing is totally about personal preference but I would say that face brushes are more for to blend out cream type of products. Just because they're quite packed up brushes not as fluffy ones. So for me to blend powders with these face brushes isn't easy and it takes time. So I would say con is that you don't get good variety of brushes. Also about eye brushes - they are way bigger than I thought so they can be used as blending brushes and by that I mean just to blend out any sharp edges. They're too big for example fitting into the outer "v". 
I have to admit I personally didn't get the actual Jessup brushes. Because mine are about year old and two of the brushes are shedding. They didn't at the beginning and both I used every day for foundation so I washed them a lot (acutally have washed all of them quite same amount). With other brushes from this set I don't have problems with shedding. I also don't think it's the way how I wash them ether because as I said I don't have problems with others. 
Coming to an end and talking about suggesting to get these. I do recommend but probably not the whole set because at the beginning  I didn't get the use out all of the face brushes. No I do because I don't use the ones what sheds (just kept those for picture and now I'm going to get rid off those). Main reason is because they're too similar. On the other hand eye brushes I love because I prefer soft eye looks so I blend my eyeshadow a lot. What would I recommend is to make a little bit of a research about who actually does sell the real Jessup brushes.I can't link the seller because it's not in my purchase history anymore, but I think I paid 8-10 dollars for them. From eBay you can choose the set you prefer for example just eye ones or just face ones, they also has good colour selection.





This one is shedding. See pintsel ajab karvu. 

This one is shedding. See pintsel ajab karvu. 
Novembris kirjutasin ühes oma postituses eBayst pärit meigipintslitest ning kuna mul on päris mitu erinevat komplekti, siis täna otsustasin teha postituse Jessupi komplekti kohta. Komplektis on 10 pintslit: 5 näopintslit ja 5 lauvärvi pintslit. Igale näopintslile vastab üks lauvärvi oma ehk komplektis on viis erinevat pintsli kuju (näo omad siis ilmselgelt suuremad ja lauvärvi omad väiksemad). 
Esimene kriteerium, mida ma pintslitelt ootan on see, et need oleksid pehmed ja ei kraabiks nägu ning nende pintslite pehmuse kohta pole mul ühtegi halba sõna öelda. Järgnev asi lähtub täielikult isiklikest eelistustest, kuid minu jaoks on selle komplekti näopintslid pigem sobivad kreemjate toodete jaoks. Põhjus on selles, et näopintslid on väga kokkupakitud karvadega - on see üldse loogiline?! Põhimõtteliselt on siinkohal tegemist olukorraga, kus ma ei oska asjale anda eestikeelset seletust, seega järgnev lause tuleb tõenäoliselt veel hullem, kui eelnev sellest siin. Nimelt on minu jaoks näopintslite osas peamiselt kahte tüüpi pintsleid; 1) pintslid, kus on vähem karvu ning mis on seetõttu pehmemad ja kohevamad ning neid kasutan ma peamiselt puudripõhiste toodete kasutamiseks; 2) pintslid, kus karvad on tihedalt kokku pakitud ning pintsel ise on jäigem ehk siis pintslid, mida kasutan kreemjate toodete jaoks. Jessup pintslid lähevad viimaste alla. See ei tähenda, et nendega ei saaks puudreid hajutada, kuid nagu ma ütlesin eelnevalt, siis on see seotud isiklike eelistustega. Siinkohal tuleb välja nende pintslite üks miinustest ehk kõik viis näopintslit on suhteliselt sarnased ning minu jaoks ei kata need tervet näomeiki ära ehk mul on vaja veel mõnda lisapintslit.
Lauvärvi pintslid olid tunduvalt suuremad kui ma arvasin või ootasin. Tegemist on hajutuspintslitega, mida ma kasutan kõige lõpus hajutamiseks. Nendega ei saa lauvärvi kanda silma välisnurka, sest need on lihtsalt liiga suured. Minul isiklikult nendega probleemi pole, sest ma eelistan väga pehmet silmameiki. Seega minu jaoks pole hajutamise pintsleid kunagi liiga palju. 
Ma pean ütlema, et mul on tunne, et ma ei tellinud päris õigeid Jessup pintsleid. Nimelt seetõttu, et kaks näopintslid hakkasid kasutades karvu ajama. Tellisin selle pintsli komplekti umbes aasta tagasi ning neid kahte kasutasin igapäevaselt jumestuskreemi jaoks. Kuigi ma olen neid palju pesnud, siis ma ei arva, et see probleem on tulnud sellest, et ma peseks oma pintsleid valesti, sest teiste pintslitega mul seda probleemi pole. Olen lugenud palju postitusi ja vaadanud videosid nende pintslite kohta ning paljudel pole olnud sellist probleemi, seetõttu arvan, et mina ei tellinud õigelt edasimüüjalt. Ma usun, et tehes rohkem eeltööd enne ostmist, saab teada, kellelt neid täpsemalt tellida tasub. Müüja linki kellelt mina tellisin, ma kahjuks lisada ei saa, sest see on mu eBay ostude ajaloost ära kadunud. Ma arvan, et ma maksin umbes 8-10 USA dollarit nende eest. 
Jõuame viimase osani ehk soovitamise või mitte soovitamiseni. Lauvärvi pintsleid ma soovitan igal juhul, sest mul pole nendega mingisuguseid probleeme olnud ning ma kasutan neid igapäevaselt. Näopintslite puhul ma ei soovita tellida kõiki, sest need teevad praktiliselt sama asja ning seetõttu jäävad mõned seisma. Kuigi kuna kaks pintslit sellest komplektist on minu jaoks nüüdseks kasutamiskõlbmatud (vastik kui pintsli karvad jäävad jumestuskreemi sisse), siis ma kasutan neid, mis mul veel alles on. Iseenesest tähendab see, et lõpuks ma tõenäoliselt kasutan kõiki, kuid alguses ülejäänud kolm mul lihtsalt seisid ja ootasid oma korda. Nagu alguses mainisin, siis mina tellisin kümnese komplekti, kuid nende pintslite puhul saab tellida ainult lauvärvi pintsleid või ainult näopintsleid, lisaks saab valida, mitmest komplekti tahad, kas neljast, viiest jne. Soovitan lihtsalt eBaysse trükkida "Jessup brushes" ning siis otsida. Muide lisaks eelnevale on neil ka suur värvivalik, mina otsustasin klassikaliste kasuks.  Lisaks veel üldiselt - ma väga soovitan osta meigipintsleid internetist ehk siis nt eBayst või aliexpressist jne. Põhjuseks on see, et kui ma alustasin, siis ma ei teadnud, millised pintslid mulle meeldida võiks ning olgem ausad pintslid meie poodides on ikka väga kallid, vähemalt minu kui ülõpilase jaoks.







järgmise korrani  x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023