Makeup revolution Bronze palette

In some reason I don't know how to start that post. It's about Makeup revolution Bronze palette All about bronze. It was 6 pounds.


The packaging is nice but it's that kind of one what shows out fingerprints. It also was difficult to take photo of it.



Inside the palette it's having a big mirror which always comes handy. Bronze palette is having 8 shades in it, 3 mattes, 2 slightly shimmery ones, 1 shimmery bronzer and 2 baked ones. So just a nice variety of finishes and shades. I have to admit that in some reason I prefer matte one, it's not just in that palette but in general. I just feel it's a little bit more safe to work with matte bronzer.


Let's start up from the top row. First two shades are slightly shimmery. Third shade from top row is golden. I can't imagine to use it on my cheeks but I think it can be used as an eyeshadow. Fourth shade is really pigmented baked bronzer. It's definitely having a lot of shimmer in it. 
Three first shades from bottom row are matte. First one is my absolute favourite.  Second shade from bottom row is way too orange undertoned to me. I also like the third shade, it's probably only shade from the palette which can be used as contour shade. Last shade from the bottom is more a baked highlighter than bronzer. I usually don't like darker highlighters but as I've got some tan now I have used it.


All the shades are really pigmented and blendable. I also like to tap my brush into many shades and mix them together. I'm really glad I have that palette. It's great value of many and I highly recommend it.I haven't used any other bronzer on my cheeks after getting that palette.

Tänane postitus on Makeup Revolution'i Päikesepuudri paletist nimega All about bronze. Palett maksab 6 naela ning on väärt igat senti. Pakend on suhteliselt hea, eriti arvestades paleti maksumust. Ainus miinus on see, et iga viimane kui sõrmejälg jääb sinna peale ning neid on raske eemaldada. See oli ka põhjus, miks pilte oli raske teha, sest terve palett on läikivast plastikust ning kõik peegeldub tagasi. Paletis on suur peegel ning see on asi, mis tuleb alati kasuks. Paletis on 8 tooni: 3 matti, 2 õrna sädelusega, 1 väga sädelev ning kaks "baked" päikesepuudrit (ma ei oska neile eesti keeles paremat nime anda). Paletis on suur erinevus toonide ja lõppviimistluse vahel. Ma pean tunnistama, et üldiselt ma eelistan matte päikesepuudreid, sest ma tunnen end nendega mugavmalt. Ma arvan, et pole midagi hullemat kui Edward Cullen'i stiilis sädelev nägu. Filmis näeb see hea välja, aga minul sellise sädeleva nahaga ringi kõndida oleks natuke naeruväärne. 


Ülemises reas on 4 tooni. Esimesed kaks neist on kerge sädelusega. Kolmas on lihtsalt kuldne. Ma ei näe end seda oma põskedel kasutamas, kuid see on kindlasti kasutatav lauvärvina. Esimesest reast viimane on üks "baked" toonidest. Tegemist on väga sädeleva päikesepuudriga. Alumisest reast 3 esimest tooni on matid. Neist esimene on minu absoluutne lemmik. Teine toon on natuke liiga oranži alatooniga minu heledale nahale. Kolmas toon on paletist ilmselt kõige külmema alatooniga ning seetõttu on seda võimalik kasutada ka kontuurimiseks. Viimane toon alumisest reast on kerge pruunika tooniga särapuuder. Ma üldiselt ei saa kasutada tumedamaid särapuudreid, sest mu nahk on väga hele. Viimaste päevadega olen ma aga suutnud natuke jumet saada ning täna jäin ma selle särapuudri tooniga väga rahule.


Kõik toonid selles paletis on väga pigmendirohked ja kergesti hajutatavad. Väga tihti kasutan ma ka mitut tooni korraga. Tegemist on väga väärt paletiga, eriti selle raha eest. Ma soovitan seda väga. Muide peale selle paleti ostmist pole ma kasutanud mitte ühtegi teist päikesepuudrit.

järgmise korrani  x




Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023