22.08.2015

Hei-hei!!
Kuna mul pole praegusel hetkel fotokat (loe:kallis vend on nii tainas ja unustas tagasi tuua), siis ma ei saa teha oma tavapärast postitust. Ma mõtlesin, et kirjutan siis lihtsalt. 
Esiteks alustan, et tegin endale just Instagrami ( jep, täpselt nii ajast maas ma olengi) ja mõtlesin, et see saab olema koht, kus ma saan teatada sellest, mis postitus ülesse läheb, millal ning kui ei lähe. Jah, ma olen kuulnud Twitterist ja teate mul on isegi kasutaja, aga Twitter pole üldse minu teema. Lihtsalt ei jõua sinna kunagi. Seega long story short MU INSTA
Ja nüüd asjani, mis oli lihtsalt super-super. Ärkan mina ühel ilusal hommikul ülesse ja tulen bloggerisse ja mida ma näen. Ebatavaliselt palju vaatamisi. Uurisin kohe, mis toimub ning lõpuks kasutades oma parimaid detektiivi oskusi sain teada, mis värk on. Nimelt oli Essence eesti lehel minu postitus Essence Sun club päikesepuudritest. Aitäh armas inimene Essence'ist, kes sa leidisid kusagilt minu postituse ning lisasid selle Essence lehe seinale. Tea, et Sa olid üks põhjus, miks mul oli super päev. Aitäh kõigile, kes vaatasid seda postitust ja külastasid minu blogi. Suur kummardus ja kniks Teile !
So I just want to let you know that I just made Instagram account. In the future I'll let you know via insta when and what I'll post to my blog or when I can't post. As on this occasion because I don't have my camera I can't have my usual post. MY INSTAGRAM
Take care of yourself and huge thank for you for visiting my blog!



järgmise korrani  x


Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023