Garnier Express 2in1 eye makeup remover vs Loreal Eye and lip express makeup remover

Tänane postitus on silmameigi eemaldajatest. Mul on pidevalt probleem ripsemetušši eemaldamisega ning tihti on mul hommikuti silmade all veel natuke tušši alles, kuigi õhtul tundus, et kõik sai eemaldatud. 



Mõned kuud tagasi ostsin Garnieri Express 2in1 silmameigi eemaldaja. Tegemist on tootega, kus pealmine osa on lillakat tooni õli ning all on veetaoline meigieemaldaja, enne kastamist tuleb pudelit loksutada ning siis kanda seda vatipadjale ning eemaldada silmameik. Toode lubab eemdalda meigi kiiresti ilma hõõrumata ning lisaks sellele lubab mitte jätta rasust tunnet. Minu jaoks ei täitnud täielikult kumbagi lubadust. Lihtsalt vatipadja silmal hoidmine ei eemaldanud minu puhul ripsmetušši täielikult. Lisaks sellele silma ümbrus ja laud jäävad väga rasused. Peab tunnistama, et üldiselt sai see toode oma tööga hakkama, kuid mis mind häiris oli lõhn. Garnieri Express 2in1 silmameigi eemaldajal on tuntav nafta/petrooliumi/õli lõhn. Kuigi ma ei tundnud seda lõhna pärast toote kasutamist, siis pudelist see ära ei kadunud. Tänaseks päevaks olen ma kogu toote ära kasutanud ning ka tühjast pudelist on see ebameeldiv lõhn tunda. Ma pean tunnistama, et ma ei tea hinda täpselt, mina ostsin kunagi selle soodukaga ning siis see oli 3 midagi eurot.



I used to wake up with panda eyes as my cleanser didn't remove all of my mascara. So I decided to start to use eye makeup remover. 
First of all I tried Garnier Express 2in1 eye makeup remover. It's the on with oil on top and water-ish liquid in the bottom. You need to shake them toghter before using it. It's claims to remove eye makeup without rubbing and also no greasy feeling. I have to admit it didn't remove my mascara without slight rubbing and it definitely feels greasy but at the end of the day it made it's job. There is on thing I absolutely dislike about that product- THE SMELL. It's really petroleum-ish and you can't feel it after using the product but every time opening the bottle you definitely can. I'm not sure about the price, I paid 3 something euros then it was on offer.

Hiljuti ostsin ma endale Loreali silma- ja huulemeigi eemaldi. Toode on täpselt samasuguse põhimõttega nagu Garnierigi oma. Ka see toode lubab mitte jätta rasust tunnet silmade ümbrusesse. See on osaliselt tõsi osaliselt mitte. See eemaldaja jätab silmade ümbruse väga pehmeks on tunda, et midagi on seal kasutatud, kuid rasust tunnet konkreetselt tõesti ei jää. Silmameigi eemaldab väga lihtsalt ning sellel tootel puudub lõhn ning maitse. Ei ma ei joo seda, kuid huulepulka eemaldades jääb toode siiski huultele ja mingit maitset sel pole, lisaks teeb see punase huulepulga eemaldamise väga lihtsaks. Praeguseks hetkeks eelistan ma Loreal silmameigieemaldit Garnieri omale. Peamine vahe on lõhnas ühel seda pole ja teisel on minu jaoks ebameeldiv. Kui ma oleks seda postitust kirjutan esimesel nädalal peale Loreali oma ostmist oleks see postitus siin hoopis teistsugune. Alguses see mulle üldse ei meeldinud. Peamiselt selle pärast, et kui ma üritasin toodet kanda vatipadjale, siis seda lendas igas ilmakaares ning tuletan meelde, et tegemist on õlipõhise tootega. Õnneks ma oma riideid jäädavalt ära ei rikkunud ning pesus tuli see laik välja. Aga ma soovitan sellega arvestada. Muide Loreali oma ostsin ma soodukaga ning maksis see natuke alla 3 euro. Mõlemas on 125 ml toodet.



Recently I bought Loreal Eye and lip express makeup remover. The idea is the same as Garnier's one. It also claim not to have greasy feeling and it doesn't but you still can feel the product around your eyes. It makes eye area really soft. I do like that the remover doesn't have any scent or taste. You might wonder how I know what it doesn't have a taste, no I don't drink it. As it's also a lip makeup remover so you'll get to know about taste as well and luckily it doesn't have any. I do prefer Loreal to Garnier one mainly because of the smell. To be honest whilst I started to use Loreal one I absolutely disliked it. Because then I poured the product on my cotton pad it just went everywhere a bit on a cotton pad but also on floor and to my clothes. As it's oily product I was afraid there'll be a stain but thankfully I got it out. Bare that in mind then you first open your bottle and be careful. I got mine less than 3 euros on offer and both Loreal and Garnier one are having 125 ml product in the bottle.

järgmise korrani   x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023