Arizona jäätee

Kevadel avastasin enda jaoks Arizona jääteed. Ma arvasin, et selle nädala ilma põhjal on see postitus siin parim punkt nädalale. Jääteed on teinud ilma juba mõnda aega ning turule tundub tulevat järjest enam tootjaid, kes annavad välja oma variandi. Kõige enam on ilmselt saadavaid sindruni maitselisi jääteesid. Seetõttu ma olingi põnevil kui Arizona omad müügile jõudsid, sest vahelduseks midagi muud. 


Minu absoluutne lemmik on granaatõuna oma rohalise teega. Külmalt eriti super. Üldse vist mu selle suve lemmikjook, kuigi peaks proovima seda ise teha. Ma ei ürita siin maitseid kirjeldada, sest sellest ei tuleks midagi välja. 


Proovinud olen kõiki kolme, mida meil müügil näinud olen. Nagu ütlesin lemmim on granaatõun rohelise teega. Veel meeldib mulle virisik musta teega, kuid kõige suurem fänn ma just pole. Ning roheline tee meega (kõige ilusama pakendi tiitel läheb sellele) mulle väga ei meeldi. Eks see on kinni selles, mis maitse kellelegi meeldib. Lätis nägin ma müügil ka mustika oma valge teega, aga mingil põhjusel seda ei proovinud.


Olgem ausad, pakend on see, mis neid algselt ostma meelitab, kuid pluss on see, et ka maitse on hea. Hinnaks on üldiselt 1.49 pluss pant. 
Tegin kiire google otsingu ning avastasin, et neil on veel erinevaid. 





järgmise korrani  x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023