Nivea after shave balm

I'm definitely not the first person talking about Nivea after shave balm. Then I heard it can be used as a primer it intrigued me and I decided to try. Before using it I struggled with having makeup on my face. I still don't know why but after shave balm made it so different. I remember then I first applied it in my face and it felt so wrong. I was really suspicious about it. However it works. I remember how I came home after school (on that day wore my makeup around 8 hours) and my blush and bronzer were still on. 


Now it helped my makeup to last so much better, but I still wasn't sure. Often different makeup or skin care items break my skin out, so that was another test. But you know what, it did nothing bad to my skin.  So after two-three weeks I was sold. 
It has it's smell but it doesn't stink plus you can't smell it after applying it. Also you need only the tiny amount of that balm. After applying it I let it to sink into my skin about a minute or even less. Now this product as primer just helps makeup to last longer. In my opinion it doesn't have any other benefits. It's not matifying or pore filling or something else like that.
Comparing it's 100 ml bottle and here in Estonia costs around 7 euros, it's such a great value of money. I really like it and keep using it.
I still think it's so weird to use it but it just works. 


Kui ma kuulsin, et Nivea habemeajamisjärgset palsamit või kasutada meigialuskreemina tundus see uskumatu, kuid samas tahtsin ma seda siiski proovida. Enne selle palsami kasutamist avastasin, et mu meik ei püsi peal nii kaua kui ma seda soovisin. Nivea habemeajamisjärgne palsam muutis selle olukorra aga täielikult. Ma mäletan, kui seda esimest korda kasutasin ja peale tavalist koolipäeva (umbes 8 tundi) koju tulles, oli päikesepuuder ja põsepuna ikka veel mu põskedel täpselt nii nagu ma selle hommikul ise sinna kandsin.
Nii see siis aitas mu meigil kauem peal püsida, esimene pluss, kuid kas tulemas oli veel ka miinuseid seda ma alguses ei teadnud. Nimelt alati kui ma hakkan kasutama mõnda uut toodet, siis kõige olulisemaks kriteeriumiks on minu jaoks see, et see minu näonahka ei rikuks. Täpsemini, et see ei tekitaks punne, seda kartsin ma Nivea palsami puhul kõige rohkem. Kuid nüüdseks olen ma seda kasutanud umbes 2-3 kuud ning midagi sellist pole juhtunud. Peale paarinädalast kasutust olin ma täielikult müüdud.


Mõned asjad küll veel on, millest ma tahaksin rääkida. Esiteks lõhn. See on selline tavaline meestekas, mida on tunda ajal kui toodet näole kanda, kuid peale seda pole enam midagi tunda. Teiseks seda on korraga väga vähe vaja ning üle pole mõtet kasutada. Kolmandaks peale palsami näole kandmist lasen ma sel umbes minuti naha sisse imenduda, vastasel korral on see kergelt kleepuv. 
Oluline on veel see, et see pole ei matistav või poore ahendav meigialuskreem, vaid see aitab meigil lihtsalt kauem peal püsida, samas ei kergenda ega raskenda jumestuskreemi pealekandmist.
Lõpuks jõuame hinnani, mina ostsin selle 4 euroga, kuid täishind on umbes 7 euro ringis. Hetkel Rimis ja Maksimarketis alla 5 euro.
Ma pean ütlema, et eesti keeles kirjutada habemeajamisjärgne palsam ja fakt, et ma kasutan seda meigialuskreemina, on jätkuvalt üpriski veider, kuidas samas see töötab. 




järgmise korrani  x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023