Tühi taara #1

Pole vaja muretseda, ma ei hakka teile oma tühjasid Borjomi ja Sprite pudeleid näitama. Inglise keeles oleks selle postituse nimeks empties ehk ma arvan, et paljud saavad nüüd aru, millest tänane postitus tuleb. Ma arvan, et ma olen oma prügi alles hoidnud umbes 2 kuud ja selle ajaga on seda päris palju kogunenud. Jällegi, banaanikoored ja jogurtitopsid on ilmselt kusagil prügilas juba. Selle kahe kuuga on mul seda kosmeetilist "prügi" (uus väljend tõenäoliselt) päris palju tekkinud. Seega selles konkreetses postituses on juttu näohooldusest, täna konkreetselt kreemidest.
Kaks lisamärkust enne asjani jõudmist. Esiteks nagu ma mainisin ka oma nö blogi sissejuhatuses, siis ma pole ekspert ilualal ehk ma tõesti ei oska midagi rääkida koostisosade kohta. Sellest tulenevalt ma räägin, kuidas mingi toode mulle tundus ja kuidas see mu nahale sobis/ei sobinud. Üks lisa veel, minu lõhna kirjeldus on nullilähedane. Teiseks nagu ma mainisin, siis olen ma neid tooteid kogunud umbes 2 kuud (ma teadsin/lootsin, et ühel päeval ma blogini jõuan ja siin sellist postitust teha tahan), seega ma iga toote kohta enam väga täpselt kirjutada ei oska (loe: lühimäluga ja kogenematu - ehk meelde ei jää kõik ja ülesse ka kirjutada ei taipa). Aga nüüd siis asja juurde!
Kõige esimene, mille ma ära kasutasin, oli Garnier Nordic Moisture Match  kombineeritud nahale. Kreem on umbes sama värvi nagu purk ise. Kreemi konsistents on huvitav, tegemist ei ole kreemiga selle kõige otsesemas tähenduses, pigem meenutab... vahukoor on esimene asi, mis mulle pähe tuleb. Tegemist on väga õhulise ja kerge kreemiga. Ma tean, et hetkel on see Selveris mingi kampaania raames soodukaga (4 eurot). Kindlasti ostan selle kreemi uuesti, sest minu nahale see sobis ja mulle meeldib see kreem eriti just suvel, sest nagu ma mainisin, on tegemist väga kerge kreemiga. Talvel ei olnud see minu jaoks kahjuks piisavalt niisutav. 


Järgmiseks on Lumene glow without shine kreem. Jällegi kreem, mis mulle väga meeldis, aga on üks aga, see lõhn. Kindlasti ei ole tegemist kõige tugevama lõhnaga, aga mulle see siiski ei meeldinud. Kreem iseenesest on jällegi kerge, kuid talveks sobilikum kui Garnieri oma, vähemalt minu nahal. Nii Lumene kui ka Garnieri kreem on matistava toimega, ma pean ausalt tunnistama, et ma ei nimetaks kumbagi väga matistavaks. Kindlasti mingi mõju sel on, aga minu puhul nina ümbruses ja lõual mitte (põhjus on ilmselt ka minu nahas, sest tõesti eelmainitud kohad mu näol on väga rasused). Lisaks mainiks veel, et Lumene kreem sisaldab salitsüülhapet. Isiklikult ma eelistan Lumene tuubi Garnieri purgile (topsikule), sest mulle lihtsalt meeldib tuubis kreem enam. Mulle lihtsalt tundub, et see on natuke sanitaarsem. Aga eks see miinus ole ka pildilt näha ehk lõpuks on mingi hulk kreemist, mida välja ei saa ja mida sa tead, et seal sees on.  Kui aus olla, siis varem pole ma ühtegi tuubi nii katki lõiganud ja mu üllatus oli ikka suur, kui ma nägin toodet, mis seal sees veel oli. Kuna ma just lõpetasin selle kreemi kasutamise, siis on see eelnev ääremärkus mul veel hästi meeles. :) Kuigi see lõhn mulle ei meeldi, siis kreem ise mulle meeldis ja ühel päeval ma kindlasti mõtlen, kas seda uuesti osta või mitte. NB! See postitus on kirjutatud päev enne avaldamist ja mul jäi see lõhna asi kripeldama. Mul on tunne, et paljude inimeste jaoks ei ole see lõhn tugev ja häiriv. Kuid ma ise olen väga valiv lõhna osas. Mingil teadmata põhjusel on mul väga tundlikud silmad ja mingid teatud tooted panevad mul silmad vett jooksma. Ei, Lumene kreem seda ei teinud, aga siiski, ma ei tahtnud seda silmade läheduses kanda. (Muide see lõhna teema ja ripsmetuššid on omaette teema ning sibulast pole isegi mitte mõtet rääkida.)



Järgmiseks on Delia Bio soothing night cream. Põhjus, miks ma selle ostsin, peitub minu kuivas laubas (mainisin seda ka Nivea soft ja jojoobiõli postituses). Ma lihtsalt läksin (millalgi sügisel) poodi ja otsisin odavat öökreemi (sest ma teadsin, et see on paksema konsistentsiga). Ühte peab ütlema, selle kreemi pakend on mu lemmik. Lihtsalt väga mugav kasutus. Lisaks sellele tegi see oma töö ja hoidis mu lauba piisavalt niisutatud (kusagil mujal ma seda ei kasutanud), kuid ilmselt ma seda kreemi uuesti ei osta, sest ma eelistan hetkel Nivea Refreshingly Soft Moisturizing kreemi.


Ma ei tea ühegi toote konkreetset hinda, aga Lumene Natural code sarja kreemid on umbes 5 eurot, Garnier Nordic moisure match peaks jääma 5-6 euro vahele ning Delia Bio kreem hinnaks ma tahaksin öelda umbes 3 eurot, aga äkki oli ka 2 millegagi. Muide põhjus, miks ma hindasid lisan on see, et mulle isiklikult meeldib teada palju mingi asi maksab, enne kui ma seda poodi otsima lähen. Seetõttu vabandust, et seekord pole nii täpsed hinnad, aga ma loodan, et ka need vahemikud on abistavad.


järgmise korrani x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023