Gillette vs BIC

Nagu pealkirjastki selgub, saab tänane postitus olema väga random. Täpsemalt siis ühekordsetest raseerijatest. Tavaliselt olen kasutanud Gillette Venus Simply2 raseerijaid. Kui aus olla, siis ma vist kunagi polegi mingeid väga kallemaid raseerijaid kasutanud, sest minu jaoks on tegemist tootega, mis töötab siis, kui teeb ära selle, milleks ma seda kasutanud. Ehk mind väga ei huvita, mis värvi raseerija on või tegelt isegi mitte see, kas käes on mugav hoida. Kuid nagu varem ka mainisin, siis siiani olen üldiselt ainult Venus Simply2 omasid kasutanud. Umbes paar kuud tagasi mõtlesin poes olles, et võiks midagi muud proovida. Alguses ostsin ühed peenema käepidemega roosat värvi, mis ma arvan, et olid ka Gillette omad, kuid kahjuks täpsemat nime ma ei mäleta. Mäletan, et minu jaoks need midagi erilist polnud ja järgmisel korral valisin BIC'i twin lady sensitive raseerijad. Väga valesti tegin! Kuigi jällegi kordan ennast, et ma pole proovinud väga pajusid raseerijaid, kuid need BIC'i omad on kõige hullemad, mida ma proovinud olen. Ma arvan, et nende kasutamise ajal ei olnud ühtegi korda, kui ma poleks vähemalt ühte kohta oma jalga sisse lõiganud. Lisaks hiljem jalgu kreemitades, need lihtsalt kipitasid, ilmselt nahk sai nii palju kahjustusi. Hinda ma täpselt ei mäleta, aga ma arvan, et need on umbes 2 euro ringis. Pakis on 5 ühekordset raseerijat. Pildil on lilllakas-sinine, aga kõik 5 on erinevat värvi.




Lõpuks ostsin siis uuesti endale Gillette Venus Simply2  raseerijad ja tunnistan, et need on jätkuvalt minu lemmikud. Nii BIC'i kui ka Gillette raseerijad (need konkreetsed, mis ma siin välja tõin) on kahe teralised, kuid Gillette'i omadel on MoistureRich riba juures ehk siis niisutav riba. Ausalt, ma varem arvasin, et eks see ole pigem reklaam jaoks, aga tegelikult see tõesti mingil määral ka niisutab. Jalad on palju pehmemad juba pärast raseerimist ja nende raseerijatega olen ma ainult mõnel üksikul korral jalga lõiganud (see on pigem enda lohakus ma arvan). Gillette Venus Simply2  hind jääb umbes 3 euro juurde. Üldiselt olen müügil näinud neljast pakki, kuid seekord ostsin Maximast 4+2 paki, mis oli 3 midagi eurot. Tahan veel mainida seda, et kuigi tegemist on ühekordsete raseerijatega, siis ma kasutan neid umbes 5-6 korda, sest selle aja jooksul on terad head teravad, vähemalt minu arvates.


Tegin kiire otsingu ja leidsin kõik eelmainitud raseerijad Prisma kodulehelt, Niisiis BIC'i twin lady sensitive'd maksavad Prismas 1.89 ehk umbes 38 senti ühe eest, Gillette Venus Simply2 on hetkel soodukaga 2,45 (täishind 3.10) ehk umbes 61 senti üks. Need roosad, mida ma mainisin on siis Gillette Blue II, pakis on 5 tk ning hinnaks on 2.69 ehk ühe eest umbes 54 senti. 
Mul on tegelikult olemas ka epilaator, aga ühe korra ma seda hambad ristis kasutasin ja mina uuesti ei suuda, nii ta mul kapis vedeleb ja ikka kasutan oma ühekordseid raseerijaid edasi.
Ma tunnistan, et ma mõtlesin pikalt, kas teha seda postitust siin või mitte. Ma teadsin kindlalt, et ma tahan kirjutada sellest, et Gillette Venus Simply2  on tõesti väärt ostmist ja kasutamist, kuid ma mõtlesin, et äkki kellegi jaoks on selline postitus "liiga palju informatsiooni" (TMI). Ma arvan, et ma peaksin mainima, et ma ei taha selle postitusega öelda, et kõik BIC raseerijad on halvad, aga twin lady sensitive omad kahjuks küll. Kindlasti on tegemist väga random postitusega nagu ma juba alguseski mainisin, kuid mul on veel mõned postitused plaanitud, mis kuuluvad sama juhuslikku kategooriasse. Ma loodan, et vähemalt ühel inimeselgi oli sellest postitusest abi, siis on ka minu tänane päev korda läinud. : )

järgmise korrani x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023