Ebay palett

Hei, hei! Viimastel kuudel olen ma enda jaoks avastanud ebay ning olen sealt tellinud nii mõnedki asjad. Üheks neist on see palett siin, täpsemalt siis "näo" palett. 
Esiteks pakendil pole mitte ühtegi kirja, on lihtsalt must plastikust pakend.



Teiseks sees on 6 "näo"puudrit: 2 puudrit, 2 põsepuna ja 2 päikesepuudrit. Nagu pildilt näha, siis peeglit vms ei ole. Minu jaoks pole see ka oluline.



Järgneval pildil on värvid näha täpsemalt. Vabandan ette enda ilusate küünejälgede pärast roosas põsepunas. Te ei kujuta ette ka, kui väga mind need kaks auku seal häirivad, aga ise olin rumal.




Esiteks siis üleval reas asuvad kaks puudrit. Mõlemad on matid. Vasakul pool asuv on valge puuder ehk siis sobilik igale nahatoonile. Tegemist on siis n-ö läbipaistva puudriga, mis aitab jumestuskreemil näol püsida ja hoiab näo läike vaba ehk siis tavalised puudri ülesanded. Paremal pool on heledamat nahatooni puuder. Ma ise alguses arvasin, et see on rohkem banaanipuuder (ingl k banana powder, seega otsetõlge, äkki ei eesti keeles selleks mõni parem sõna, aga ma ei tea). Kollakat tooni seal natuke on, aga ma ei nimetaks seda kindlsti mitte banaanipuudriks, siiski pigem tavaline puuder. Nende puudritel pole nii tugevat pigmenti nagu pildil näha. Selleks, et neid ilusti pildil näha jääks tõmbasin ma puudrit käele mitu korda.


Vasakul valge ja paremal nahatooni puuder.
Järmiseks päikesepuudrid. Mõlemad matid (väga suur pluss minu jaoks). Algset ma arvasin, et tumedam jääb liiga tumedaks minu nahatooni jaoks ning seetõttu minu poolt puutumatuks. Tegelikkuses aeg-ajalt segan ma kontuurimiseks mõlemad kokku. Järgmisel pildil on näha päikesepuudri tegelik pigment, käele kandisn ainult ühel korral.


Vasakul heledam ja paremal tumedam
Viimaseks siis põsepunad. Roosa on sädelev ja virsikutooni matt (lemmik!!!!).  Kuigi roosa on sädelev ja mina kasutan seda harva, siis võin öelda, et roosa põsepuna pigment on kõige tugevam, kuigi ka virsikutooni oma on väga hea, aga minu jaoks on seda nahale lihtsam kanda. Pintslile kandes tuleb ainult õrnalt (roosat) põsepuna puudutada. Nagu juba eespool mainisin, et virsikutooni põsepuna on minu lemmik. Põhjus ilmselt peitub selles, et oranžikad põsepunad on üldiselt minu lemmikud. Mulle meeldib see soe toon põskedel.



Palett jõudis minuni kahe nädalaga, jätan alla ka konkreetse lingi, kust mina tellisin. Alguses kui ma paki avasin, oli sees lahtist puudrit näha ja ma tõsiselt kartsin paleti avamist, et milline põsepunadest ja päikesepuudritest katki on. Tegelikult olid kõik terved, aga ilmselt äärtest oli natuke lahti tulnud või siis oligi nii pakendatud. Ma pean tunnistama, et ma ei kasuta seda paletti nii palju, kui ma sooviksin. Sellepärast, et see ei mahu minu ülejäänud kosmeetika juurde ja seetõttu on eraldi ning ma pidevalt unustan selle olemasolu. Pean veel lisama, et palett oli tunduvalt suurem, kui ma alguses arvasisn.
LINK

järgmise korrani  x



Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023