Maybelline Brow drama

Täna saab jällegi olema lühem postitus. Juttu tuleb siis Maybelline Brow drama'st. Kuigi ega siin palju rääkida pole, ma arvan, et pildid näitavad üpriski hästi.


Tegemist on siis toonitud kulmugeeliga. Minul on toon medium brown ehk keskmine pruun. Enda kulmud on suhteliselt tumedad, seega värvist ma midagi täpselt rääkida ei oska. Mina kasutan seda kulmugeeli kulmudele kuju andmiseks, mitte nende toonimiseks. Põhjus, miks mul on selline toon on see, et ma sain selle Kaubamajast (oli mingi kampaania, et kui ostad Maybelline ripsmetušši, siis saad tasuta Brow drama) kampaania raames ning seetõttu värvi valida ei saanud. Nii palju kui ma tean, siis hetkel Brow drama't Eesti poodidest ei leia, aga peagi peaksid need müügile tulema.



See on siis see kuulus harjake, mis on paljude hulgas leidnud erinevat vastukaja. Paljude arvates on see liiga suur. Minu jaoks mitte, aga mul on suhteliselt laiad kulmud. Ainus asi, mis minu jaoks on arusaamatu on see, et miks seal tagapool see peenem hari on, sest mina kasutan seda "pallikese" harja ning olen proovinud kasutada ka seda tagumist osa, aga sellega pole ma hakkama saanud. Sest selleks jääb see "pallikese" osa ette. Loodan, et keegi ikka saab aru, mida ma mõtlen. Kuid ma ei nimetaks seda miinuseks (minu jaoks lihtsalt ebavajalik osa) ning äkki keegi teab, kuidas seda kasutada.
Minule see geel meeldib, sest esiteks pole selles oranžikat tooni, teiseks peale geeli kasutamist hoiavad mu kulmud nii nagu mina tahan, et nad hoiaks ja kolmandaks ma ei tunne toodet ehk ei teki sellist krõbisevat ja kleepuvat kihti kulmudele. Mulle väga meeldib see harjake (nüüd tuleb jällegi väga ebaprofessionaalne jutt), aga alguses ta tundub nagu oleks väga õrnadest traatidest, aga kui katsuda, siis on väga pehme. Seega on seda mugav kasutada, sest kindlasti ei ole ta kuidagi liiga tugev naha jaoks, aga samas piisavalt harjaseline, et jaotada geeli ühtlaselt.



Viimasel pildil on näha medium browni värvitoon. Siit on näha, et geelil on suhteliselt hea pigment seda selles mõttes, et tegemist pole kindlasti mitte läbipaistva või nõrgalt toonitud geeliga, kuid samas ei saa selle geeliga kulme üle teha. Nagu eelnevalt mainisin, siis minu enda kulmud on tumedamad ja ma ise värvi väga ei näe. Täna aga kasutasin seda oma ema peal, kellel on tunduvalt heledamad kulmud ja lõpptulemus oli väga loomulik.

järgmise korrani x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023