Maybelline Baby lips

Lõpuks on mul olemas kõik Maybelline Baby lips'id. Ma olen tahtnud tervet kollektsiooni juba alates sellest ajast, mil need välja tulid. 
Umbes aasta tagasi oli Maybelline'l kampaania, mille raames sai ühe läbipaistvatest Baby lips'idest kaasa ostes Maybelline ripsmetušši. Kuna ma tahtsin neid nii väga proovida, siis ostsingi sellise komplekti. Mina valisin siis Mint freshi. Kauaks mul seda kasutamise õnne aga polnud, sest suutsin selle kuhugi ära kaotada. Kui 2015 aasta alguses (tegelikult küll 2014 lõpus) Maybelline Baby lips'id jõudsid ametlikult Eestisse, ostsin Cherry me ja Peach kiss'i. Need kaks just seepärast, et eelkõige huvitasid mind tooni andvad palsamid, sest ma arvan, et neid on vähem saadaval. 
Põhjus, miks ma algselt ei ostnud läbipaistvaid palsameid oli see, et ma arvan (teen seda jätkuvalt), et Baby lips'id ei ole just kõige paremad niisutajad. Need väga meeldivad mulle, aga minu arvates on tegemist tootega, mis on niisutav peale kandes, kuid mõne aja pärast tunned, et pead uuesti toodet kasutama ehk mingil määral tehtud selleks, et kasutaksid palsamit rohkem ja siis ostaksid uue. See on 100% minu arvamus ning olgem ausad väga paljud tooted on sama põhimõttega. Ma tahan lisada, et ma tean kui paljudele Baby lips'id meeldivad, siis äkki on see ainult minu probleem. 
Nüüd siis aga konkreetselt iga palsami juurde eraldi.


Vasakult paremale: Hydrate, Intense care, Mint fresh
Esiteks Hydrate. Tegemist on niisutava ja kaitsva huulepalsamiga, mis on sidruni-basiiikulõhnaga ning sisaldab SPF 20. Tegemist on siis läbipaistva palsamiga, jätab vaid natuke läiget huultele. Läbipaistvatest minu isiklik lemmik, eriti meeldib mulle lõhn.



Järgmiseks Intense care. Niisutav ja kaitsev huulepalsam kirsi-mandlilõhnaga ning SPF 20. Tõenäoliselt mu kõige vähem lemmik, tõenäoliselt on mingi osa selles, et see kukkus mul maha ja pealmine osa on väga pehme ehk raske on seda natuke huultele kanda, vaid peale jääb üpriski paks kiht (kuid meeles tuleb pidada, et see on täiesti minu enda süü, et ma selle maha lasin ja et nüüd selline on).



Mint fresh. Jällegi niisutav ja kaitsev huulepalsam mündilõhnaga ja SPF 20. Kui Sulle meeldib mündilõhn, siis ole valmis, Sulle see palsam meeldib. Mulle meeldib see, et natuke on sellel palsamil jahutav toime. Lisaks meeldib mulle see laimiroheline pakend.

Asume nüüd siis minu isiklike lemmikute juurde ehk tooniga palsamite juurde.


Vasakult paremale: Pink punch, Peach kiss, Cherry me
Esiteks Pink punch. Niisutav ja õrna roosaka tooniga huulepalsam kannatuslille vilja lõhnaga. See oli kõige viimane Baby lips, mille ma ostsin, sest käele proovides oli see väga roosa minu jaoks ning ma tunnen, et roosa mulle ei sobi. Kasutan ainult ühekordset kihti ja peab ütlema, et hetkel on see minu kõige enam kasutatav Baby lips.

Järgmiseks Peach kiss. Niisutav ja õrna tooniga huulepalsam (ilmselt virsikulõhnaga, pakendit mul kahjuks alles pole ja lõhnade äratundmises olen ma väga halb). Selles Baby lips'is on sees sädelus, aga see ei jää huultel konkreetselt näha, annab lihtsalt läike. Tegemist on nude tooniga, mida väga huultele näha ei jää, vähemalt minul mitte, aga mul on ka suhteliselt beežika alatooniga huuled.



Viimaseks Cherry me. Niisutav ja õrna punaka tooniga huulepalsam, kirsilõhnaga. Kõige esimene Baby lips, mille ma endale ostsin, seega ka kõige enam kasutust leidnud. Huultele jääb pigem selline marja toon.

Ilmselt olen ma Baby lips'dest kirjutamisega hiljaks jäänud. Mul on väga hea meel, et mul on nüüdseks olemas kõik 6 palsamit. Läbipaistvate puhul meeldib mulle, et neil on sees SPF 20 ja tooniga palsamid on väga head igapäevaseks kasutuseks, et anda huultele natuke tooni. Kahjuks tuleb tõdeda, et 8 tundi niisutust need ei anna. Baby lips'ide hind varieerub 3 eurost 2.60ni, oleneb poest. Soodukatega saab neid umbes 2 euro ringis.

järgmise korrani x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023