Minu ostud #1

Nüüdseks olen teinud kolme nädala jooksul kolm postitust. Otsustasin, et nüüdsest alates hakkab nädala jooksul olema vähemalt 2 postitust, aga võib ka rohkem olla. Kindlasti jääb üheks postitamise päevaks reede ning teise jaoks aega paika ei pane.
Nüüd aga konkreetsemalt tänase postituse juurde. Eelnevat arvestades otsustasin täna  teha kiire postituse. Nimelt nagu paljud ilmselt teavad on sel nädal Kaubamajas Osturalli ja jooksin minagi sealt mõned korrad läbi. Ostsin ühe asja, mida ma olen juba ammu tahtnud ja ülejäänu, olgem ausad, oli suhteliselt emotsionaalne ost. Hea uudis on see, et siiani veel midagi ei kahetse. 



Vatipadjad (0,79) ja küünelakk (soodukaga 1.00, muidu 1,99) on Selverist. Ma tean, et see on tobe, aga ma olen väga valiv vatipatjade osas. Mulle lihtsalt ei meeldi, kui vatipadi ei hoia end koos ja laguneb kaheks. Selveri omasid ma pole veel proovinud, aga pakendis tundusid täitsa normaalsed. Wild&Mild'i küünelakid on mu ammused lemmikud. Ma isiklikult tüdin ühest värvist mõne päevaga ja vahetan küünelakki nagunii tihedalt, seetõttu pole minu jaoks väga oluline kui kaua lakk peal püsib. Kuigi olen proovinud püsivust ja minul püsib ilusti peal umbes 2-3 päeva. 
Aroomipoest ostsin kaks Rubelia toodet. Esiteks kookosõliga kehakreemi (2.45 nagu pildilt näha) ja teiseks argaaniaõliga juuksemaski (1.95). Siiani pole veel kumbagi proovinud.
Kaupsist ostsin 4 Maybelline Baby Lips'i (2.00 ja partnerkaardiga 1.90). Täpsem postitus nendest kindlasti veel tuleb. Lisaks nendele lendas mu korvi veel BYS jumestuskreem (3.-), mis käele proovides tundus üllatavalt mõnusa konsistentsiga. Possibility laimi 3in1 duššigeel, šampoon ja vannivaht (2.50), ühte ma võin kindlasti öelda, et minul seda šampoonina kasutada pole plaanis. Viimaks asi, mida ma olen nii kaua osta tahtnud, aga millegi pärast pole seda siiani veel teinud ja selleks on Bourjois päikesepuuder toonis 51 (8,50 ja partnerkaardiga 8.07). Praeguseks olen ma seda ainult ühe korra proovinud ja kindlasti on tegemist tootega, millest tuleb täpsem postitus. 
Kindlasti tulevad veel ka teistest toodetest täpsemad postitused. Et oleks öeldud, siis ma kindlasti mitte ei osta endale igal nädalal nii palju uusi tooteid, aga  sel nädalal läks nii. 

järgmise korrani x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023