Garnier fructis thick and gorgeous

Tänane postitus põhineb Garnier Fructis thick & gorgeous sarjal. Selles sarjas on kokku 6 toodet ja minul on neist kolm. Kui ma ei eksi, siis oli selle šampooni ja palsami tester aprillikuu Anne&Stiili vahel või siis Cosmopolitan'i, polegi enam kindel aga see selleks. 


Kõige enam püüdis mu tähelepanu paremal asuv tekstuuri andev sprei. Pikkade juuste probeelm seisneb selles, et mingil hetkel tunduvad need õhukestena, vähemalt minul on nii (kuigi mõned päevad tagasi käisin juuksuris ja lasin mõned head sentimeetrid lühemaks lõigata) ning ma soovisin nendesse kohevust. Varasemal kasutasin juukselakki tekstuuri saamiseks, sest tavapoest ei olnud midagi sarnast saadaval, parandage mind, kui ma eksin. Ostsin selle siis (umbes 4 eurot), see on lihtsalt mu hetke kõige lemmikum toode. Eriti meeldib mulle seda lasta niisketesse juustesse ning kui kätega "masseerida", siis on juuksed jälle kohevamad. Lisaks sellele, et see oma "tööd" teeb, lõhnab ka hästi.



Peale sprei mõne päevast kasutust, nägin Maximas, et ka šampoon ja palsam olid mingi kampaania raames soodukaga (umbes 1.90 kumbki, selle postituse kirjutamise ajal ka veel on) ning ostsin mõlemad. Kuigi nagu mainisin on mul ka foolium pakendis näidised, mida ma pole siiani kasutanud, siis otsustasin siiski osta täissuuruses toote. Varem ostsin ma šampoone üldiselt salongidest või I.L.U-st. Sellest aastast alates olen kasutanud n-ö poešampoone rohkem. Mulle meeldib see, et kuna need on nii odavad, siis minu jaoks on see okei, kui need mul vannituppa seisma jäävad, kui ma aga ostan kallima šampooni/palsami, siis ma kasutan seda, meeldib see mulle või mitte nii väga.
Tagasi aga konkreetsete toodete juurde. Mul on kahju, et mul pole reaalselt pilti juustest võrdluseks. Aga ma tõesti tunnen, et ka ainult šampoon ja palsam annavad kohevust mu juustele ning mõlemal on ka sama meeldiv lõhn. Ma küll pole ülemäära roosa armastaja, aga mulle üllataval kombel isegi see pakend väga meeldib.





Selles sarjas on veel mask, seerum ja kuumakaitsekreem. Kahte viimast ma tahaksin proovida. Kuigi üldiselt kuumakaitse kohta olen ma kuulnud, et see on natuke nagu õhu müümine. Kui ühele sõrmele panna peale kuumakaitset ja teisele mitte ning panna kuumad nt lokitangid vastu sõrmi, siis see pidavat ühtmoodi põletama. 100 % kindel pole, sest pole ise proovinud, aga ei soovita ka kellelgi. :)
Üks asi veel, mida tahtsin mainida. Euroopas on sarja nimetus thick&gorgeous, aga USA-s ja Kanadas full&plush (inglise keelsed pudelid siis). just fun fact.

Comments

Popular posts from this blog

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

Drogas haul