Tühi taara #2

Tänane postitus on järg eilsele. Mul oli algselt plaanis panna kõik näoooldustooted, mis ma olen lõpuni kasutanud, ühte postitusse, aga see läks minu arvates liiga pikaks. Niisiis kui eilse postituse täpsemaks teemaks olid kreemid, siis täna on näopuhastusvahendid, koorija ja toonik.
Alustan kohe asjaga, et jälle liiga pikaks ei veni (kuigi pikk on suhteline mõiste, aga jällegi mina ise eelistan pigem lühemat postitust; minu puhul on see natuke nagu raamat, kui ma juba visuaalselt näen, et tegemist on paksu raamatuga, siis ma tihti ei võta seda kättegi; loodan, et see näide tundus loogiline veel kellelegi peale minu).
Esiteks siis Lumene Clear it up sügavpuhastav geelpesuvahend. Mina ostsin eilses postiuses mainitud Lumene Glow without shine kreemi ja selle näopuhastaja Viljandi Anttilast ja seal maksid need kokku 6 eurot. Super hind minu arvates. Nüüd on aga koht, kus tekib probleem, ma arvan, et need olid soodukaga sellepärast, et olid juba mõnda aega poes olnud ja eegi polnud neid ostnud. Nimelt probleem seisne selles, et tegemist on minu lemmik näopesuvahendiga, aga ma pole seda ühestki poest leidnud. Mulle tundub, et sellel tootel võib olla uus pakend (kas heleroheline või lilla), tavaliset koos pakendi muudatusega tehakse muudatus ka tootes endas ja see teeb mind natuke murelikuks. Iseenesest sisaldab see näopesuvahend salitsüülhapet ja on õlivaba. Mina ise kasutasin seda õhtul meigi eemaldamiseks ehk lihtsalt kandsin näole ja pesin märja lapiga maha (kõige kiirem viis meigi eemaldamiseks). Põhjus, miks see toode mulle sobis, on see, et see ei kuivatanud mu nägu, sest mõned geelpesuvahendid teevad seda. Kokkuvõtteks väga hea toode, soovitan (juhul, kui seda saada on või siis on uues pakendis tegemist sama tootega). 



Järgmiseks Avon naturals sarja tea tree & cucumber 2in1 cleanser and toner (teepuuõli ja kurgi kaks ühes puhastusvahend ja toonik). Selle kohta pole palju öelda. Teepuuõli lõhn on tuntav, aga mitte liiga vänge. Kindlasti mitte kasutada silmade läheduses (mulle läks silma ükskord ja see oli päris ebameeldiv). Mina seda uuesti ei ostaks, sest minu naha jaoks oli see  kuivatava toimega. Ma arvan, et selle toote hinnapiiriks on umbes 3-4 eurot.



Kolmandaks Gatineau Nutriactive daffodil toner (nartsissi ekstraktiga puhastusvahesi/toonik). See on vist toode, mille tühjaks saamine tegi mind reaalselt õnnelikuks, sest mul kulus selleks umbes 2 aastat. Ma arvan, et see on toode mu ema riiulilt ning meie mõlema probleem selle tootega on lõhn. Mulle nartsissid meeldivad, aga sellel toonikul on väga parfüümi sarnane lõhn ehk väga tugev. Ausalt öeldes ma ei oska tooniku mõjust oma nahale midagi öelda, Sellepärast, et ma olen tootega rahul niikaua kuni see mu näol punaste punnide teket ei põhjusta ning see toode seda ei teinud, aga no see lõhn. Asi, millest mina selle toote puhul mitte kuidagi üle ega ümber ei saa. Umbes 2 aastat tagasi maksis see I.L.U-s 15.90.

Järgnevalt kirjutan Puhta Looduse Õunaekstraktiga (umbes 3 eurot), allantoiini ja mikrograanulitega koorivast sühavpuhastuskreemist, mis on sobilik igale nahatüübile. Ma ostsin selle umbes aasta aega tagasi ja siis ma arvasin, et tegemist on parima näokoorijaga. Sest punnid tekivad mul lõuapiirkonda ja sel ajal kui ma hakkasin seda kasutama, see probleem kadus ja mu nahk oli puhas. Ma ei tea, kas see oli selle koorija toime või midagi muud, sest mingist hetkest alates ma seda toimet enam ei näinud. Seega eks ta mul lõpus vedeles vannitoas ja ma üritasin endale meelde tuletada, et ma seda ikka vahel kasutaksin. Tegemist on valge kreemiga, milles on suhteliselt palju väikseid teralisi osakesi. Ma ei ole väga näokoorija kasutaja üldiselt, seetõttu seda toodet ma ilmselt uuesti ei ostaks.



Viimaseks on Oreoni näo puhastussalvrätikud. Need konkreetsed on kuivale ja tundlikule nahale (aaloega). Esmalt mainin ära, et ma kasutan näopuhastuseks salvrätte harva. Ma tean, et paljude arvates on see kõige kiirem viis, minu jaoks isiklikult mitte. Ma hoian alati ühte pakki kotis ja kasutan neid pigem niiskete salvrättidena. Kuid üks pakk on mul alati ka öökapil, sest vahel ma olen koju jõudes nii väsinud, et lihtsalt ei viitsi vannituppa minna ja siis ma eemaldan meigi nendega. Tegemist on Rimi tootebrändiga ning maksavad need 50 senti. Vahel olen ma selliste odavate toodete puhul skeptiline, aga minu näonahal pole need salvrätid mitte mingisuguseid probleeme tekitanud. Mis mulle nende puhul eriti meeldib on see, et ühes pakis on 10 salvrätti. Arvestades, et ma ei kasuta neid igapäevaselt, siis see on hea, sest suurem pakk kuivaks mul ilmselt ära. 



Ainus miinus nende puhul on see, et mingil ajal on muudetud salvrättide väljanägemist ja mulle isikult meeldis varasem rohkem. Õnneks ma leidsin ühe vana paki, kuhu oli üks salvrätt sisse jäänud ja saan neid nüüd pildil  võrrelda, pakend aga muutunud pole. 
All uus salvrätt ning üleval varasem.

Toode, mida ma järjepidevalt ostan, mul on vist praegugi 3 pakki varuks. Kuigi ma näol kasutan neid harva, siis on mul olnud nii palju erinevaid olukordi, kus nende olemasolu on väga kasulik.

järgmise korrani x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023