Essence silky touch põsepuna

Täna tuleb selline lühem postitus. Pealkirjastki võib lugeda, et tegemist tuleb Essence silky touch põsepunadega. Siinkohal oleks ilmselt asjakohane mainida, et ma oman päris palju Essence kosmeetikat. Põsepunadest on mul 2 tooni, milleks on nr 10 adorable ja nr 90 summer dreaming. Ma ei mäleta täpselt, kas nende müügihinnaks on 2.59 või 2.79. Mis mulle Essence kosmeetika puhul meeldib on see, et tegemist on väga odava kosmeetikaga ja arvestades just hinda, siis väga heade toodetega. Mina isiklikult olen väga rahul.


Vasakul summer dreaming ja paremal adorable

Seekord vasakul adorable ja paremal summer dreaming
Konkreetselt nüüd põsepunade juurde. Kui nüüd 100% aus olla, siis ega ma nendest väga midagi konkreetset rääkida ei oska. Mõlemate põsepunad on hetkel igapäevases kasutuses. Kuigi nr 10 on ilmselt leidnud natuke enam kasutust. Tegemist ei ole väga pigmendirikka tooniga, kuid see mulle isiklikult just meeldibki. Nr 10 on selline naturaalne roosa. Tegu on põsepunaga, mida on kindlasti põskedel märgata, aga selle pealekandmisel on tegemist väga loomuliku värviga. Nr 10 on hõbedast sädelust, aga tegemist pole kindlasti mitte suurte glitritega, vaid selline kerge sädelus. Sel on selline mõnus kuma, mis jätab mulje väga värskest meigist (ingl k healthy look - ma ausalt ei oska seda kuidagi eesti keelde sõnastada). Viimane on kevade puhul väga suureks plussiks.



Nr 90 puhul on tegemist uue tooniga, nii ma vähemalt lugesin Essence kodulehelt. Minu kollektsioonis on see nüüdseks olnud mõned nädalad. Tegemist on virsikutooni põsepunaga, milles on kuldne sädelus. Kui nüüd aus olla, siis alguses see ehmatas mu natuke ära, kui ma kodus seda täpsemalt uurima hakkasin. Otsustasin seda siis ühel hommikul põskedele kanda ning see päev juhtus olema väga soe päikesepaisteline. Hiljem rongis aknapeegeldusest jäin vaatama, kui ilusa sädeluse see päikese käes andis. Seega ma tean juba ette, et nr 90 on toon, mis hakkab minu põskedel leidma palju kasutust just suvel.



Kokkuvõtteks mulle meeldib nende põsepunade puhul see, et neid ei saa liiga palju põskedele kanda, mis teeb nad ülilihtsaks igapäevaseks kasutamiseks.


Paremal adorable ja vasakul summer dreaming (tegelikult hästi natuke rohkem pigmenti kui sellel pildil)

Lisaks sellele on päris palju erinevaid toone 5-6, kui ma nüüd ei eksi. Ma olen endale vist umbes aasta nüüdseks igapäevaselt meiki teinud, selletõttu ma tean, et neid on lihtne kasutada inimestel, kes alles avastavad dekoratiivkosmeetikat.

Tahtsin veel seda lisada, et nii palju kui ma tean, siis Essence'it saab Tartus osta Kaubahallis Rosalindist ja Anne Selverist ning Valgas Selverist (satun sinna küll harva, aga isiklikult mu lemmik, sest Tartus on riiulid tihti tühjad, aga nii palju, kui olen Valgas käinud, siis on seal kõike). Rosalind tõstis kahjuks märtsis mõningate toodete hindasid ("mitte küll palju, nii umbes 10-30 senti vist, aga siiski" - see oli, mis ma algselt kirjutasin, kuid täna käisin Rosalindis ja nt huulepulgad, mis muidu olid 2.49 on nüüd 3.49; terve euro hinda tõsta muidu nii odava kosmeetika puhul on ikka natuke liiga palju). Rosalindi pluss on see, et toodetel on kleepsud (kuigi hiljem need liimiplekid on tüütud), saan ma olla kindel, et tegemist on puutumata tootega, Üldiselt seda saab küll kontrollida, aga nt ripsmetuššide ja vedelate lainerite puhul on see plussiks (lihtsalt kogemus, et Selverist ostetud vedel lainer kuivas kiiremini kui Rosalindist).


reedeni x






Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023