Makeup haul

Viimasel ajal olen ma üpriski palju meiki ostnud/tellinud. Põhjuseid on kaks: esiteks oli mul jaanuari alguses sünnipäev ja teiseks ostsin ma viimati kosmeetikat septembri alguses. Seega oli aeg oma "kollektsiooni" uuendada. Peamiselt olen ostnud kahelt erinevalt tootjalt, Essence ja Rimmel. Essence'ilt kavatsen ma veel mõne toote lähiajal soetada, sest nad hiljuti uuendasid oma sortimenti ning on nii mõnigi toode, mille proovimist ma ei jõua oodata. Rimmeli tooteid polnud mul plaanis osta, kuid hiljuti avastasin ma midagi hvitavat. Nimelt  saab Photopointi kodulehelt tellida igasuguseid põnevaid asju. Ilmselgelt läksin mina kosmeetika lehele ning olin äärmiselt meeldivalt üllatunud. Seal oli müügil üpriski palju erinevaid tooteid ning mingil põhjusel avastasin ma, et minu ostukorvis olid ainult Rimmeli tooted. Kuigi Rimmeli tooted pole kallid, siis korraga poleks ma nii palju poest ostnud. Photopointi lehel olid aga super hinnad ning seetõttu otsustasin tellida erinevaid tooteid, mida ma olen juba mõnda aega proovida soovinud.
Algselt soovisin tellida 7 toodet, nende hulgas olid ka NYC sädelev lainer ja Rimmeli lauvärvipulk, kuid kuna hiljem selgus, et neil neid laos polnud, siis lasin ma need asendada huulepliiatsitega. Peale seda olin ma natuke pettunud, kuid pakki kätte saades enam mitte. Teiseks miinuseks oli see, et tegemist on Eesti ettevõttega, kuid pakk tuli 10 tööpäeva (kuigi ka lehel on öeldud, et pakk tuleb 7-10 tööpäeva). Mina tellisin Lõunakeskuse Photopoint'i poodi ning ma oletan, et postiga tulles, oleks see veel kauem aega võtnud. Jah, ma nõustun, et kuna nad 5 päevaga avastasid, et kõiki minu tellitud tooteid polnud, siis uute tellimine võttis ilmselt aega, aga siiski. See on natuke naljakas, et Hiinast tellitud kaup jõuab kohale sama ajaga, kui Eestist tellitud kaup. Muide nende ladu/edasimüüja, kellelt nad kosmeetikat ise ostavad pole tõenäoliselt Eestis ning sellest see ilmselt tuleneb, kuid kus edasimüüja asub, seda ma öelda ei oska. Lõpetuseks pean ma siiski ütlema, et kõik teeb positiivseks toodete hind. Nimelt läks mul Photopoint'i lehel kõik kokku 17 eurot ning sama kaup Ideaal Kosmeetikast oleks maksnud 42 eurot. Päris suur vahe, nõustun. 
Toodete kohta teen ma täpsemad postitused, hetkel lihtsalt ülevaade, mida ostnud olen.

I have bought a lot of makeup recently and I decided to share what I have bought. In this haul I have only two brands Rimmel and Essence. Now I got my Rimmel makeup from Estonian website and I wrote more depth about that site in Estonian because they just ship in Estonia so there's no point to write about that in English as well. I'm going to write more about these products in my future posts. 


Rimmel Stay matte powder: 003 Peach glow and 002 Pink blossom

Rimmel natural bronzer 026 Sun kissed

Essence silky touch blush 40 Natural beauty
Essence matt touch blushes 10 Peach me up! and 20 Berry me up!

Essence single shadows 16 Triple choc, 19 The grammy goes glammy and
10 Dance mauve

Rimmel scandaleyes eye pencil 005 Nude


Rimmel lasting finish 1000 kisses lip liners 011 Spice and 061 Wine

Essence longlasting lipstick 06 Barely there!


Rimmel Kate Moss lipstick in the shade 38


järgmise korrani  x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023