Maybelline Fit me foundation

Maybelline Fit me jumestuskreem on poodides juba ammusest ajast, kuid minul on see olnud nüüdseks üle kuu aja. Proovida tahtsin ma seda juba palju varem, kuid mingisugustel põhjustel ei jõudnud see minuni. Ma märkasin, et on teatud asjad, millest ma pole oma blogis üldse kirjutanud ning üheks selleks on jumestuskreem, seega tänane postitus muudab seda olukorda. 
Esiteks ütlen kohe ära (juhul kui pole näinud), et see jumestuskreem oli minu jaanuari lemmikutes.
Pakendist. Tavaline klaaspudel, millel on pumbaga aplikaator. Muideks olles vaadanud Ameerika youtube'ereid arvasin ma, et sellel tootel pole pumpa. Seega kodus üritasin ma korki keerata ning kui see ragises imelikult ja vahelt hakkas musti plastikust tükke välja kukkuma, sain aru, et midagi on valesti, seega otsustasin korki lihtsalt tõmmata ja oh üllatust, sel oli pump. Ma arvasin siis, et Maybelline on lihtsalt tulnud inimeste soovidele vastu ning lisanud jumestuskreemile pumba, kuid siis ma nägin 2-3 aasta vanuseid pilte, sellest tootest ning ka seal oli pump olemas. Seega ma oletan, et see on Euroopas sellisel kujul. Muideks minu jaoks oli see meeldiv üllatus, sest just pumba puudumine oli see, mis mind pidevalt selle toote ostmise puhul kahtlema pani. 
Tegemist on kerge katvusega ning kumava jumestuskreemiga, need on kaks olulisemat märksõna.


Toonidest: kõik, mis lõppevad 0-ga on neutraalse/kollakama alatooniga ning 5-ga lõppevad toonid on punaka/roosaka alatooniga. Seega esimene pluss selle jumestuskreemi puhul ongi toonide ja alatoonide paljusus. Väga tihti on meil müügil väike toonide valik ning heledad toonid pole piisavalt heledad. Ausalt öeldes oligi see peamine põhjus, miks ma seda jumestuskreemi proovida soovisin. 
Seega valisin kõige heledama ehk 110 Porcelain. Ma pean ütlema, et ma arvasin, et ma saan selle tooniga segada oma tumedamaid toone, kuid ei. Tuli välja, et ma olen ikka väga heleda nahatooniga ja see toon sobib mulle super hästi. Teiseks mulle meeldib, et see on üks väheseid kollaka alatooniga heledaid jumestuskreeme, mis meil saadaval on. Mu põskede ümbrus on suhteliselt punaka alatooniga, kuid samas mu kael on väga neutraalse alatooniga. Seega minu näo ja kaela toon ei lähe naturaalselt üldse kokku. See jumestuskreem aga parandab selle probleemi. Kerge miinus on see, et jumestuskreem oksüdeerub natuke ning seetõttu läheb see näol umbes poole tooni võrra tumedamaks. 
Katvus on kerge ning maksimaalselt tuunitav keskmiseks. Seda jumestuskreemi ei soovita kindlasti mitte rasuse nahatüübiga inimestele, vastasel korral näed välja nagu diskokuul. Nimelt on tegemist kumava jumestuskreemiga. Kõige enam soovitan seda normaalse ja kuiva nahaga inimestele. Samas kuiva nahaga inimesed peaksid olema ettevaatlikud juhul kui neil on kuivad laigud ehk nahk ketendab mõne koha pealt. Seetõttu, et see jumestuskreem kipub neid alasid rõhutama. Meigikäsnaga hajutamisel see probleemiks pole, küll aga pintsliga hajutamise puhul. Seetõttu soovitan ettevaatlik olla. Peal püsib umbes 6-7 tundi. Sellel on ka SPF 18.


Mulle see jumestuskreem väga meeldib, sest tegemist on kerge katvusega, kuid samas annab see näole elu tagasi. Peale mitme kuulist "päikesevarjutust" on see äärmiselt oluline, vähemalt minu jaoks. Jumestuskreemi kõige suuremaks miinuseks on see, et seda kulub palju, mina kasutan umbes 3 pumba täit (teiste jumestukreemide puhul max 2 pumpa), samas Fit me on oma tekstuurilt väga vedel. See annab end tunda ka selles, et ma olen umbes kuu ajaga kasutanud 1/3 kogu jumestuskreemist ja seda on palju. 
Tavahind jääb umbes 13-14 euro juurde ning selle hinnaga ma seda osta ei soovita. Õnneks on Fit me selline sari, mis on tihti saadaval soodukaga ning siis on hind alla 10 euro. Põhjus, miks ma täisinnaga osta ei soovita ongi lihtsalt see, et see jumestuskreem väheneb pudelis märgataval kiirusel.


I'm going to do fast in English because this Maybelline Fit me foundation has been out for an ages and there are a lot of blog post, reviews and so on about this product.
It's light to medium coverage and has dewy finish. Also in Estonia it comes with a pump and recon it's Europe packaging. So pump is a plus. We're having winter here in Estonia, so it means there isn't much sun. That's the reason I really enjoy this foundation because it makes my skin dewy looking and takes all of the dullness off. 
I don't recommend it to people with oily skin but it's lovely for normal and dry skin. However if you have dry skin and dry patches be careful  applying it with brush because it can emphasize it even more. The best way for applying it is sponge. 
It lasts about 6-7 hours. It has SPF 18.


Välguga - kerge tagasi peegelduvus. Flash on - it has slight flashback.


järgmise korrani  x


Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023