January favourites

Detsembris oli mul meigivabasid päevi rohkem kui päevi, mil ma tahtsin oma meiki teha, siis jaanuar oli hoopis teistsugune kuu. Ma ärkasin hommikul tahtega miksida, möksida erinevaid uusi kombinatsioone ning neid proovida. Samas oli kuu alguses mu nahk väga kuiv, polegi vist kunagi nii hull olnud. Eks see tuli erinevatest teguritest: ilm läks külmaks, ma olin haige ja ma ei tarbinud peaaegu üldse vedelikku. Viimasega on mul tõsine probleem, sest ma avastan üldiselt õhtul, et ma olen joonud maksimaalselt 500 ml vett ja see on kõik. Seega jaanuari teisest nädalast tegin ma endale ülesandeks juua iga päev 3 liitrit vett. Ausalt see oli alguses jube, kuid hiljem läks lihtsamaks ning ka kuivad laigud mu näos kadusid. 


In December I had more makeup free than makeup days. Probably due that I enjoyed doing my makeup a lots in January, At the beginning of January my skin was so dry. I think it was a mixture of cold weather, I had a cold and also I didn't drink enough water. In some point I decided to change the last thing and started to drink 3 liters of water every day. It had a good influence to my skin and I started to sort itself out.

Üldiselt pole minu lemmikutes väga tihti näohooldustooteid, kuid sel korral on neid koguni kaks. Esiteks Mixa rikkalikult toitev kreem, mis rikastatud õlidega. Tegemist on väga tahke?! kreemiga, mis kergelt sulab näole kandes ning imendub koheselt nahka. Mulle meeldib, et see on selline tihke konsistentsiga, kuid samas on see nahal kerge. Kui mu nahk eriti kuiv oli, siis kandsin õhtul paksema kihi ning hommikul õhema. Praegu kasutan ainult öökreemina.
Beauty Formulas näokoorija on küll rasuse naha sarjast, kuid meeldib see mulle eelkõige seetõttu, et koorija terakesed on imepisikesed ja õrnad. Aitas kiiresti eemaldada ketendava naha. Kasutasin alguses kaks korda nädalas ning nüüd olen läinud üle ühele kasutuskorrale.
Need kaks näohooldustoodet tegid üldse võimalikuks selle, et ma sain kasutada dekoratiivkosmeetikat.


Usually I don't have skincare favourites, but last month I did and even two. Firstly Mixa Oil based rich cream. It's really thick in the pot but then it's slightly melts and sinks into skin. It's so light yet so rich. At the begging on the month  I used it in the morning and evening, but now I just use it as night cream. 
Beauty formulas face scrub. Even though it's from the oil control range it helped me a lot with my dry skin. Mainly because the beads in it are tiny and not harsh at all. It removed all of the dead skin and I used it twice per week, now I use it just once.
Thanks to these skin care products and water I was able to use some makeup.


Kuu alguses ostsin endale neli uut toodet ning kolm neist jõudsid siia lemmikutesse. Esiteks Maybelline Fit me jumestuskreem toonis 110. Kuna ma kavatsen selle kohta teha natuke pikema ja täpsema postituse, siis hetkel teen lühidalt. Tegemist on kumava jumestuskreemiga, seega ei soovita rasusele nahale. Lisaks sellele on see kerge katvusega. Mulle meeldib. 
I bought four new makeup items at the begging of the month and three of them made their way to January faves. 
Maybelline Fit me foundation. Such a lovely light coverage dewy foundation. Just what I needed in January. 


Eveline cosmetics Art Scenic peitekreem. Jaanuari algus oli minu jaoks pingeline ning mu silmaalused on tumedamad kui kunagi varem. Peitekreem on toonis 04 Light ja see tõesti on hele ega oksüdeeru. Imelikul kombel saan ma seda kasutada nii silmade all ning see mõjub natuke heledamana minu nahast, kuid samas saan ma seda kasutada ka naha ebatasasustel ja ka siis jääb tulemus loomulik. Jällegi pigem kergema kuni keskmise katvusega.
Eveline cosmetics Art Scenic concealer in the shade 04 Light. It's light enough concealer for me and also doesn't oxidise on me. The weirdest thing about it is that I can use it under my eyes to brighten up but also on my blemishes and then it's not brightening, Weird. I know.

Writing has rubbed off

Essence Silky touch põsepuna toonis 40 Natural beauty. See põsepuna lisab põskedele rohkem soojust kui puna, kui see on loogiline. Üpriski lähedane toon tüüpilisele päikesepuudrile, kuid samas on sel natuke rohkem roosakat kui oranžikat alatooni. Jaanuaris peaaegu ühtegi teist põsepuna ei kasutanud.
Essence silky touch blush in the shade 40 Natural beauty. It adds so much warmth to my complexion. It's like bronzer type of shade, but in my opinion it has a tiny bit of a pink undertone to it instead of orange one. I enjoy that blush a lots, so much that it's almost the only blush I used during January. 


Catrice All about matt lauvärvi palett. Jaanuaris tegin ma väga lihtsat silmameiki, mis enamik ajast tähendas mõnda matti pruunikat tooni sellest paletist ning siis kas heledat matti samast paletist võin mõnda muud säravat heledat lauvärvi. 
Catrice All about matt eyeshadow palette. What can I say, I just enjoy it so much. So many good crease and matte highlighting shades.


Lõpetuseks Essence I like long lashes ripsmetušš. Poes juba vaatasin, et selle ripsmetušši pakend on väike pisike, mis minu jaoks tähendas eeldust väiksele harjale ja nii see täpselt ka on. Kuna mul on suhteliselt väiksed silmad, siis suured harjad tähendavad seda, et ripsmetušši läheb ka igale poole mujale. Super mugav kasutus, lisaks eraldab kõik ripsmekarvad.  
Essence I like long lashes mascara. I absolutely love the wond of this mascara. It's so tiny and easy to use with my small and hooded lids. Once in my life then I actually can do my mascara in a rush without messing up all of the eye makeup.


Mis sinu lemmikud tooted jaanuaris olid või hetkel on?
What you have been loving recently?


järgmise korrani   x

Comments

  1. Hey, I know this isn't in English, but I don't speak this language, and I was just wondering if you could show me in a picture, or write out all of the ingredients of "Mixa Oil-based rich cream" I can't find them anywere else. Thank you in advance!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey, I don't have that cream anymore, but I found ingridients from other website. I think this site was in Polish, but hopefully it's helpful. So the ingrididents should be: Aqua/Water, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Caprylic/Capric Triglyceride, Glyceryl Stearate, Alcohol Denat.M Ethylhexyl Palmitate,Dimethicone, Butyrospermum Parkii Butter/Shea Butter, Myristyl Myristate, Niacinamide,Caprylyl Glycol, Citric Acid, Disodium Edta, Myristyl Malate Phosphonic Acid, Oenothera Biennis Oil/Evening Primrose Oil, PEG-100 Stearate, Phenoxyethanol, Sodium Polyacrylate, Tocopherol, Parfum/Fragrance (F.I. L . B163651/1).
      Here is link for this website: http://www.drogeria-vmd.com/mixa-moisturizing-anti-dryness-cream-vyzivujici-krem-proti-vysusovani-10-50-ml-1/
      I personally don't use Mixa products any more, because I noticed that some of their products have mineral oil in them, for example their Anti-dryness cream.
      Hopefully it was helpful! :)

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023