Cleansing oils

Veebruari postitused on olnud natuke teistsugused kui minu tavapärased postitused. Seega mõtlesin väga pikalt, millal seda postitust teha ning otsustasin, et see saab olema veebruari viimaseks postituseks.  Nimelt seetõttu, et ma tahstin teha postitust nendest kahest tootest, kuid ma ei tahtnud uut kuud alustada negatiivselt. See on üldse selline kahetine asi, sest esiteks ei taha ma siia lehele tuua negatiivsust, kuid samas kõik tooted ei tööta kõigi jaoks ning ma arvan, et oluline on ka sellest kirjutada. Seega vabandan ette ära, kui kellelegi need tooted sobivad, siis on hästi.


Asja juurde. Aasta 2016 on siiani olnud minu naha jaoks väljakutsuv, nimelt on mu nahk kuiv. Seega mõtlesin, et oleks aeg puhastavad näoõlid uuesti kapinurgast välja otsida ning anda neile viimane võimalus. Mulle väga meeldib kontseptsioon nende toodete puhul, kuid minu nahale need ei sobi. Täpsemalt on mul Joik'i sügavpuhastav näoõli ning Dermosili pohla näopuhastusõli. Viimasena nimetatu on mul olnud umbes aasta aega ning Joiki oma 4-5 kuud. Ma olen üritanud neid kasutada, kuid nüüdseks olen ma alla andnud. Põhjus on selles, et mõlemad tekitavad mu näole vistrikke. Teine miinus on see, et kumbki ei sobi silmameigi eemaldamiseks. Ükskord tegin selle vea ning mul läks natuke õli silma lähedale ja juba see tekitas väga ebameeldiva tunde. Joik'i omal on kirjas "mitte kasutada silmameigi eemaldamiseks", kuid Dermosili omal pole. Võib olla olen ma rumal, aga minu arvates võiks õli just sobida ka silmameigi eemaldamiseks. Muide mõlemad jätavad näole õlise kihi.
Kiirelt pakendist. Dermosili oma lekib jubedalt ning kõik kohad on õli täis. Joik'i oma on tunduvalt parem, kuid samas on pudel nii jäik, et välja on seda raske saada, kuid samas vähemalt ei jookse õli sahtlis välja. 


Nii kuna kumbki ei sobinud minu naha jaoks, siis mõtlesin, et proovin neid jumestuskreemi pintslite puhastamiseks. Kuid ka see ei töötanud, sest ka pintslitele jäi rasune kiht peale, toiduõliga ei juhtu mul seda kunagi.
Seega minu jaoks täiesti kasutud tooted, samas ma ei kahetse, et ma neid proovinud olen, kuid enda kogemuse põhjal ei soovita.
Joik näoõliga on kaasas ka svamm, kuid ka see ei aidanud toodet täielikult eemaldada ning lisaks minu arvates on see svamm liiga kare igapäevaseks kasutuseks. 
Mõlemad on alla kümne euro, vähemat siis kui mina need ostsin, kuid selline on hinnapiir.
Seega selline postitus täna. Loodan, et meeldis, teisipäeval tuleb kindlasti midagi positiivsemat.

Let's just start with the fact that I'm not sure if there is a point to do this post also in English, because I think most of the people aren't familiar with these brands. Joik is Estonian based brand and Dermosil should be Finnish one. However I don't like neither of these because they break my skin out. I like the concept of cleansing facial oils but not these specific products. I also really dislike Dermosil packaging because it's leaking so badly and Joik bottle is so hard that it's almost impossible to get any product out. Joik oil comes with a sponge but it's too harsh for my skin, specially for every day use. 


I'm so sorry that this post is so negative but these are my general thoughts about them. I've also tried to use them as brush cleansers but they just make my brushes to oily and it's doesn't wash off. So the main thing I was meant to write was they're not worth trying. At least I don't recommend them.
There'll be way more positive blog post going up on Tuesday, promise that.

järgmise korrani  x

Comments

  1. Tere!
    Kuna olen ise Joiki näoõliga päris rahul, siis küsin igaks juhuks, et kas tegid svammi kuuma vee all korralikult märjaks? Mina olen juba mitu pudelit seda õli kasutanud ja kareda svammi otsa pole veel sattunud, kuna need muutuvad märjaks saadeks just mõnusalt pehmeks. Silmameigi jaoks ei sobi Joiki oma seetõttu, et sisaldab eeterlikku õli ning see võib tekitada silma sattudes ärritust (samas mu sõbranna teeb selle õliga kõike ja tal ei juhtu midagi). Ma arvan, et sellepärast ei sobi see ka minule silmameigi jaoks, kui päevamustuse ja meigi eemaldab küll mõnusalt :)
    Päikest!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tere
      Tegin küll, kuid mul on väga tundlik nahk ning ilmselt seetõttu tundub see minu näonaha jaoks liialt karedana. Minu jaoks töötab see svamm kergema näokoorija eest.
      Tahtsin tänada pika ja sisuka kommentaari eest. Tore on saada erinevate toodete kohta teistsugust tagasisidet ning mul on hea meel, et see teile sobib. :)
      Päikest!

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023