Makeup Revolution Pure pigments

I have had these pigments for awhile and to be honest these are the only pigments I own. I feel like I have to mention that I'm not the biggest fan of the loose powder type of products. I think they're quite cool to play around with but I can't see myself applying these as everyday basis. 


I actually prefer them wet. In that way they're more pigmented but also instead of really glittery look they're more metallic. It's easier to work with these while they're wet - less fall out but they also stay on better. For me pigments are more suitable for evening looks. 

I thin they're cool products, but I probably wouldn't purchase more because I don't use them a lot, mainly because they're loose eye shadows. In case you like pigments I highly recommend to get these from Makeup Revolution because they're affordable ( 1 GBP but they're most of the time on sale). 

Shade/toon: AGONISE


Mul on need Makeup Revolutioni pigmendid olnud mõnda aega ning ma pean tunnistama, et ega ma neid väga kasutanud pole. Peamiselt seetõttu, et ma eelistan pressitud tooteid "lahtistele" puuder toodetele. Kuigi mul on hea meel, et mul mõned pigmendid on, sest minu arvates on nendega aeg-ajalt päris lahe "mängida" (loe: silmadele mäkerdada).

Shade/toon: ANGELIC


Ma pean ütlema, et ma eelistan neid kasutada märja pintsliga, sest sellisel viisil on toode pigmendi rikkam ning lisaks selle on lihtsam peale kanda, püsib kauem peal ning minu lemmik on see, et sel viisil on pigmendil metalne viimistlus. Lihtsalt pigmenti kasutades on see rohkem puudrine, sädelevam ning lisaks selle peale kandes nii mõnigi sädelev osake satub silmade alla. Pigmendid on tooted, mida ma ei kujuta end ette kunagi kasutamas igapäevaselt, sest minu jaoks on need liiga ebapuhtad ehk pigmenti satub igale poole. Lisaks sellele on need minu jaoks ka liiga "tugevad" igapäevase meigi jaoks - pigem sobilikud õhtuse meigi jaoks - kuid see on juba igaühe enda otsustada, mida, millal ja kui palju ta kasutada tahab.

Shade/toon: ETIQUETTE


Ma endale ilmselt rohkem pigmente ei ostaks, kuid kui on soov, siis ma väga soovitan Makeup Revolutioni omasid. Hind on soodne ( 1 nael ning väga tihti on pigmendid allahindlusega) ning pigment ise ka väga hea, pressitud kujul kasutaks ma neid ilmselt rohkem. 



järgmise korrani  x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023