Manhattan all in one lipstick

Tegemist on suhteliselt uue tootega Manhattani valikus, vähemasti Eestis. Pakend on täiesti tavaline mustast plastikust, ei midagi erilist, aga samas pole sel midagi ka viga. Huulepulk ise on niisutav ja ei kuivata huuli, peal püsib mõned tunnid. Ma pean tunnistama, et värvivalik pole väga kiita, sest on palju erksaid punaseid ja roosasid toone. Valikus on kaks nude-tooni, mis on mõlemad tumedamad nude'id ja pruunika alatooniga. 



Minul on toon 230 hip hazelnut ja ma olen sellega väga rahul, aga samas pole kollektsioonis rohkem igapäevaseid toone, vähemalt mitte minu jaoks. 
Kokkuvõtvalt tegemist on väga hea huulepulgaga: piisavalt pigmenti, niisutab huuli ja huultele kandes jääb ühtlane. Ma pean tunnistama, et toon hip hazelnut'i puhul on tegemist huulepulgaga, mida ma olen kandnud septembri algusest peaaegu igapäevaselt.
Manhattan on müügil Ideaal Kosmeetikas, Rimis, Rosalindis ja Kaubamajas. Konkreetse huulepulga müügihind jääb alla 5 euro. Kõige odavam on antud toode Ideaal Kosmeetikas ning hinnaks on 4.40.



Today's post is about Manhattan all in one lipstick. It's moisturizing, well pigmented and doesn't dry out lips. So formula ways nothing bad to say. Packaging is really simple - black plastic one - nothing special but it's ok. Thing I'm not the biggest fan of is the colour selection. There's not many nude shades at least here in Estonia. Only two whilst both are dark nudes and also brown undertone ones. 



I own the shade 230 called hip hazelnut. I like it a lot also have been wearing it since the beginning of September. In Estonia it retails around 4 euros and 50 cents. 
Comparing how nice and cheep that lipstick is, it's such a shame that they don't have many every day shades, but I highly recommend to go and take a look. 

järgmise korrani  x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023