Garnier Grow strong

Ma olen mõelnud väga pikalt, kas kirjutada seda postitust siia või mitte. Nimelt minu eelmine Garnieri Thick&Gorgeous postitus on saanud üllatavalt palju klike ning viimastest ma oletan seda, millest lugeda soovitakse. Samas see pool, mis mind selle postituse osas tõsiselt mõtlema paneb on see. kas ja mida on mul nende toodete kohta öelda. 


Kui Garnier tuli välja uue tootesarjaga, siis otsustasin seda proovida, sest Thick&Gorgeous sari oli minu jaoks täielik üllatus, hea üllatus. Ma ei oska täpselt öelda, kas seekord olid minu ootused liialt kõrged või mis selle taga on.
Alustame siis nii nagu tavaliselt. Pakend. Garnieri tooted on kõik ühesuguses pakendis ning erinev on ainult värv. Ehk siis värv. Ma ütleks, et tumedam mündiroheline. Ei midagi erilist, kuid kuna toode on suunatud nii meestele kui naistele, siis ma saan sellisest lahendusest aru. Muide on üks asi, mis mind Garnieri pakendi puhul üldiselt häirib, täpsemalt siis palsamite puhul. Nimelt see, et kuna palsam on suhtelliselt paks ja korgi juurest on plastik väga tugev, siis mulle tundub, et pakendisse jääb päris palju toodet sisse. Tavaliselt ma lisan palsamile natuke vett, et kogu toode kätte saada, kuid ka siis tundub, et nii mõndagi jääb sisse. 
Nii nüüd tootest endast. See sari tuli välja umbes oktoobris- novembris ning ma ostsin need ka koheselt. Seega olen neid kasutanud umbes 2-3 kuud. See sari on mõeldud katkevatele ning väljalangevatele juustele, Ma arvan, et mul pole väljalangemisega suurt probleemi, kuid kuna mul on pikad juuksed, siis vahel lihtsalt visuaalselt tundub nagu seda oleks liiga palju. Ma võin täielikult eksida nüüd, kuid minu mälu järgi on sarjas neli toodet. Vähemalt selline mälupilt on mu peas. Kaks šampooni - üks tavaline ning teine kõõmavastane, palsam ning seerum vms. Mina valisin endale kõõmavastase šampooni ning palsami. Aeg-ajalt tekib mulle ühte kohta peanahal kõõma (umbes eurose mündi suurune laik), seetõttu šampooni puhul ka selline valik. Hea asi on see, et see šampoon ei teinud seda hullemaks (mida on varem mõne teise tootega juhtunud), kuid samas polnud see minu jaoks piisav ning vahepeal umbes kaks nädalat kasutasin ma teist šampooni. 


Toode lubab juuksed muuta vastupidavamaks, säravamaks ning pehmemaks. Üks kiire asi veel, see sari on parabeeni vaba. 
Mu juuksed on alati olnud raskesti kammitavad ning ma ei ole tundnud suurt erinevust peale selle sarja kasutamist kammitavuse osas, ikka samad tüütud pusad. Ühe lubadusega ma nõustun aga küll, mu juuksed tõesti näevad esmapilgul tervemad välja - peamiselt seisneb see selles, et mu juustel on kerge läige, peale Grow Strongi šampooni ja palsami kasutamist. Samas aga pole ma märganud erinevust juuste väljalangemise osas. 
Mulle tundub, et see postitus siin on suhteliselt kaootiline, kuid ehk on siiski abi.
Võttes kõik kokku, siis selle sarja puhul on plussiks see, et mu juuksed näevad terved välja, kuid samas mingisugust erilist erinevust ma võrreldes mõne teise šampooni ja palsamiga ei näe. Garnieri tooted on väga tihti erinevate kampaaniate raames soodukaga ning need on niigi odavad (2 euro ringis), seetõttu võib neid proovida. Kas ma soovitaksin?! Ausalt öeldes on see sari mind siiani jätnud suhteliselt külmaks ning seetõttu on vastus ei. Ma valiksin igal ajal on lemmiku Thick&Gorgeous sarja. 


Now my Estoninan part came somehow quite long but I'm going to dry to keep it shorter in English. So this post is about Garnier Grow strong range. I made blog post about Garnier Thick&Gorgeous range ages ago (it was only in Estonian) so I also decided to share my thoughts about this one.
Firstly it's meant for weakened hair and this quite isn't my hair type but I still decided to try it. I'm not crazy about the range colour but as it's meant for women and men so I can get the colour choice. 
I feel like there's actually not a lot to say because only thing that this range does for me is that it makes my hair looking more shiny but that's pretty much it. I mean it's doesn't make it look worse so that's good but still. I can't see the difference about hair falling out because hair falling is normal thing and I haven't had problem with that so I also haven't noticed massive difference about it. 
I got the anti-dandruff version of the shampoo because I have a small area where I sometimes get a bit of dandruff. It didn't sort it out but at the same time it also didn't make it worse. 
This range for me it's just like "Yes, I can use it, but I can't see any difference so I don't love it but I also don't hate it". I don't mind to use it all up but I also won't repurchase. I highly recommend to get something from the Thick&Gorgeous range. 
If I'm now thinking what the heck I wrote in Estoninan so much because I feel like I get everything said I wanted in English part of the post. But you sometimes I just can ramble and ramble and guess what ramble even more. 

järgmise korrani  x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023