Empties #2


Garnier Thick&Gorgeous range. I feel like Im always talking about it. Love all of them - shampoo, conditioner and texturising spray. Products from this range smell good, give lots of volume and just absolute favorites in general. Definitely going to repurchase all of them.  Mul on tunne, et Garnieri Thick&Gorgeous tootesarjast olen ma siin blogis palju juttu teinud. Olen proovinud kolme toodet ning igal juhul ostan kõik kolm ka uuesti. Selle sarja tooted annavad juustele palju volüümi, lõhnavad hästi ning on lihtsalt minu absoluutsed lemmikud.



Garnier Goodbye damage Instant ultra-care. I actually don't know what it's meant to be. I assume it's like a hair mask but lighter in consistence. It's nice to use around autumn time because it adds some moisture but isn't to thick for making my hair greasy. Probably won't repurchase because I have used something better. Garnieri Goodbye damage Instant ultra-care on toode, millele ma ei oska täpset nimetust anda - palsam, mask?! Eks see midagi vahepealset on, mõeldud ilmselt maskina, kuid konsistentsilt natuke vedelam kui maskid tavaliselt. Sügiseks täiesti sobiv toode - niisutab juukseid, kuid ei tee neid liiga raskeks. Ma uuesti ilmselt ei ostaks, sest mul on üks parem toode.



Goldwell Kerasilk Rich keratin care daily hairmask. If you have problems with dry hair around winter time this product is absolute win, win one. In colder months my hair gets dry and has lots of static electricity in it. This is the only product I’ve come acroos with that sorts my hair out. Only downside is the price – 17 euros – but it’s 100% worth it. Definite repurchase. Goldwelli Kerasilk'i igapäevane mask.  Kui sul on probleeme juustega, mis külmemal ajal muutuvad kuivaks ning seetõttu on staatilst täis, siis see on toode, mis lahendab selle probleemi. See on siiani ainus toode, mille ma olen avastanud, mis tõsiselt aitab „lendlevate“ juuste vastu. Hind on 17 eurot, kuid see on 100% väärt ostmist.



Garnier Oil repair 3 conditioner. It does the job but nothing spetacular. Won’t repurchase. Garnier Oil repair 3 palsam. Teeb seda, mida üks palsam tegema peab, kuid uuesti ma ei ostaks, sest midagi erilist see pole.



Garnier Color resist hairspray. Does the job, smells good and is affordable. Actually already repurchased. Garnieri Color resist juukselakk. Hoiab juukseid seal, kus peab. Juukselaki kohta hea lõhnaga ning lisaks selle äärmiselt mõistliku hinnaga. Juba on uus pudel täiesti olemas.
John Frieda Brilliant brunette conditioner. Not a fan. I’ve had it for an ages and just forced myself to use it up. It just makes my hair looking worse. After using it my hair just gets so thin and full of static electricity. John Frieda Brilliant brunette palsam. See on mul olnud nii kaua ja ma lihtsalt otsustasin, et on aeg see ära kasutada. See palsam teeb mu juuksed hullemaks kui need on palsamit kasutama. Tõsiselt. Kui ma enne kirjutasin, et Goldwelli Kerasilk võtab staatilise mu juustest ära, siis see nagu lisaks seda veel juurde. Üks jubedamaid palsameid, mida ma kasutanud olen.
Shwartzkopf Gliss kur shampoo. Hate the smell plus it doesn’t fade away. So surprised I actually used it up because I didn’t like the scent. Honestly it’s too strong. Shwartzkopf Gliss kur šampoon. Jube lõhn, ausalt jube ja ei kao ka kuhugi. Ma olen üllatunud, et ma selle lõpuni suutsin kasutada.


Girlz only Dawn Till Dusk dry shampoo. I’m not a fan of dry shampoos. For me they just don’t feel right. I just don’t like the feeling of them because yes my hair looks clean but it still feels greasy. However this dry shampoo is the best I’ve come across with. Also really inexpensive. Girlz only Dawn Till Dusk kuivšampoon. Mulle ei meeldi kuivšampoonid üldiselt. Need küll jätavad mulje, et juuksed on puhtad, kuid tunne on ikkagi see, et juuksed on mustad. Kui üldse kuivšampoon, siis just see. Siiani on see parim kuivšampoon, mille ma avastanud olen ja ilmselt rohkem ei soovigi proovida. Eelistan igal ajal juuste pesemist kuivšampoonile ning kiireks lahenduseks on minu jaoks tavaliselt müts ning üldiselt leian aega oma juuste pesemiseks. Kui ma aga kunagi tunnen vajadust kuivšampooni järele, siis Girlz only oma on kindlasti minu esimeseks valikuks. 



Aussie Colour mate shampoo. Again took me so long for using up. It smells good – peaches – but that’s the only good thing about it. Usually I wash my hair every other day but with this shampoo my hair got greasy on the next day (I like to wash my hair in the evenings instead of mornings). I acutally am a quite disappinited because I rembeber how excited I was then I got it but now I even don’t want to try anything else from Aussie. Aussie Colour mate šampoon. Tegemist on brändiga, mille kohta ma olin lugenud nii palju häid sõnu ning siis otsustasin lõpuks ka proovida. Kahjuks valmistas see mulle ainult pettumust. Ainus hea asi selle šampooni puhul on lõhn – virsikud. Üldiselt pesen ma juukseid üle päeva, kuid selle šampooniga peaksin ma seda tegema iga päev. Kuna mulle üldse see šampoon ei meeldinud (kasutasin ka sama sarja palsamit, mis on eelmises empties postituses), siis ma pole huvitatud ka proovimast mõnd teist toodet Aussie valikust.



Possibility Lime shower gel. It’s actually also meant to be shampoo and bubble bath. I haven’t tried it as a shampoo but as bubble bath it didn’t work out. However I adore it as shower gel. My absolute favourite summer shower gel. If I’m honest then with shower gels the scent is only what matters for me and I love this shower gel scent. The best description is lime – it’s citrusy but you also can smell the biterness of the lime. Probably doesn’t make sense but it’s soo good and such a fresh scent. Possibility laimi lõhnaline duššigeel. Tootel on kirjas, et see on veel ka šampoon ja vannivaht. Esimesena ma pole seda kasutanud ning vannivahuna see ei toimi, lihtsalt ei tekita eriti mulle, samas duššigeelina vahutab ilusti. Duššigeel on see toode, kus ainus, mis mind huvitab on lõhn. Parim võimalik viis selle duššigeeli lõhna selgitamiseks on laim – tsitruseline ning tunda on mõrkjat lõhna. Ilmselt pole see loogiline kirjeldus, kuid see on lihtsalt nii hea ja värske. Eriti meeldib see mulle suvisel ajal.



Rubelia Coconut oil body cream. It absorbs quickly, moisturize my skin and also I like the coconut smell. It’s definitely having more of a fake coconut scent but it doesn’t bother me. I really enjoyed this body cream whilst using it but as they closed the store where I bought it and I don’t know where can I bought it, so I probably won’t be able to repurchase it. Rubelia kookose kehakreem. Imendub kiiresti naha sisse, lõhnab meeldivalt kookoseliselt ning mis peamine, niisutab nahka. Kookoselõhn on pigem kunstlik, kuid samas see ei häirinud mind. Ma ostsin selle Taskust Aroomipoest ning kuna nad selle sulgesid, siis ma ei tea, kust seda veel osta saab. Seetõttu uuesti ma seda ilmselt osta ei saa.



So this was the first part of my empties and  I have so many more. Umbes poole aastaga on mul kogunenud suur hulk tühja kosmeetilist taarat ning need siin olid vaid üks osa sellest, kindlasti tuleb sellesarnaseid postitusi lähiajal veel.




järgmise korrani  x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023