Essence Longlasting eye pencils

I haven’t talked (written) about any eye pencil in my blog. So today is time to change it. So Essence longlasting eye pencils. I’m pretty sure that when it’s pencil it means twist up one but in case it’s not so I’m going to let you know that these pencils are twist up ones. So most of the time it means they’re more creamy and glides on eyes better. Also way more travel friendly than kajal pencils because you don’t need to sharpen them.


These pencils are also creamy and soft. Now I use them ether in my tightline or as eye liner, never on the lower lash line. It’s not because of these specific ones but I just never use anything on my lower lashline. It goes smoothly to my tightline and also stays on well but after 8 hours or so it starts to smudge underneath the lower lash line. I have quite watery eyes specially with the wind but this doesn’t make the pencil running. I have four shades and there are some more specific things about every shade.
01 Black fever. Typical black. However it’s not the blackest black. In case you’re looking for very black pencils this isn’t for you but for me it’s black enough. Most of the time I’m more towards to brown pencil but in case I want to use black this is the one I usually crab.

02 Hot chocolate. It’s in my 2015 favourites post. My most used eye pencil. It’s just such a rich dark brown shade, so it’s not too harsh on the eyes.


12 I have a green. It’s pretty green but it’s shimmery one and because of that it’s not as smooth and pigmented. It’s pretty around the Christmas time but that’s it. Probably my least favourite shade out of the bunch.


19 Hot scorch. It’s also shimmery, but because I like the shade so I can get away with it. I have enjoyed it a lot recently.


I think these are good eye pencils specifically comparing the price. The most I would recommend the shade 02 Hot chocolate.

Siiani pole ma oma blogis kordagi kirjutanud silmapliiatsitest. Täna on see päev, kus see muutub ning teemaks on Essence’i kauapüsivad silmapliiatsid. Tegemist on keeratava pliiatsiga ehk siis selline, mida ei pea teritama. Seetõttu on need sobilikumad ka reisimiseks, vähemalt mina olen see, kel pole kunagi meeles teritajat kaasa võtta. Keeratavad pliiatsid on üldjuhul pehmemad ning neid on lihtsam silmadele kanda kui puidust pliiatseid.
Kogu eelnev jutt kehtib ka nende Essence’i silmapliiatsite kohta. Mina kasutan silmapliiatsit ülemisel ripsmejoonel ripsmete tihedamaks muutmiseks ning ka laugudel pehme lainerijoone tegemiseks. Pliiatsit ei kasuta ma mitte kunagi alumisel laul. Need pliiatsid püsivad peal umbes 8 tundi ning siis hakkavad määrima mu alumist laugu. See võib põhjustatud olla ka sellest, et mul on üldiselt suhteliselt vesised silmad, eriti külma ja tuulega.  Seega kokkuvõtvalt on need pliiatsid pehmed, üpriski hea püsivusega ning neid on mugav kasutada. Küll aga on väikseid erinevusi toonide vahel.
Minul on kokku neli erinevat tooni.
01 Black fever. Tavaline must silmapliiats, kuid mitte kõige sügavam must toon. Mind see aga ei heiduta ning kui ma tunnen tahtmist musta silmapliiatsi järele, siis on see üldiselt see pliiats, mille ma valin. Plussiks on see, et tegemist on mati tooniga.

01 Black fever
02 Hot chocolate. See oli minu 2015 aasta lemmikute postituses. Tegemist on minu absoluutselt lemmiku silmapliiatsiga. Silmapliiats on toode, mida ma igapäevaselt alati ei kasuta, kuid enamik ajast, mil ma seda teen, siis on selleks just see konkreetne pliiats. Ma eelistan pruuni pliiatsit mustale, sest see ei mõju nii tugevalt minu heledal nahal. See toon on ilus ja rikkalik tumepruun ning lisaks sellele ka matt. Toon, mida ma väga soovitan.

02 Hot chocolate
12 I have a green. Tegemist on kuuserohelisega, kuid kuna selles on sädelevad osakesed, siis minu arvates see pole nii pehme, kui teised ning lisaks sellele pole ka toon nii sügav. See on ilus jõulude ajal, kuid see on peamiselt ka ainus aeg, mil ma seda kannan. Nendest silmapliiatsitest siin on see ilmselt toon, mida ma kasutan kõige vähem.

12 I have a green
19 Hot scorch. Ka selles on sädelevad osakesed, kuid toon on palju metalsem kui I have a green. Viimasel ajal olen ma seda tihti kasutanud lainerina. Toimib väga mõjuvalt ka lauvärvideta ning lainerijoont laiali hajutades.

19 Hot scorch
Hinna ja kvaliteedi suhte poolest on need siiani parimad silmapliiatsid, mida ma olen kasutanud.


järgmise korrani  x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023