2015 Makeup Favourites


That yellow toned powder is the best for brightening under the eye area. Another good thing is it's so inexpensive - it's from eBay. Keep my concealer in place and recently I have used it to set my foundation as well. See kollaka alatooniga puuder on pärit eBayst ning see helendab koheselt silmade aluseid. Viimasel ajal olen kasutanud seda ka jumestuskreemi kinnitamiseks ning püsib peal hästi. MORE/ROHKEM
My favourite bronzer has to be Essence sun club bronzer in the shade 02 Sunny. I love warm toned bronzer and it's also matte so another plus for me. Minu lemmikuks päikesepuudriks on Essence'i sun club päikesepuuder toonis 02 Sunny.Tegemist on sooja alatooni ja mati päikesepuudriga - just see, mis mulle meeldib. MORE/ ROHKEM


Only thing I use for contouring is Makeup Revolution Mono eyeshadow in the shade Mocha love. Amazing, nothing else to say. Makeup Revolutioni lauvärv toonis Mocha love on parim toode näole definitsiooni andmiseks. MORE/ROHKEM


Bell pocket 2skin blush in the shade 051 is amazing for every season. It's just a neutral blush but at the same time it adds so much warmth to the skin. Bell'i pocket 2skin põsepuna toonis 051 on aastaringselt sobilik. Tegemist on põsepunaga, mis ei anna põskedele palju värvi, kuid lisab üldmuljele palju soojust. MORE/ROHKEM


Elf Essentials 18 eyeshadow palette was my first ever palette and I see myself reaching for it so often. It has satin, shimmer and metallic finish eyeshadows. Well pigmented and easy to blend plus neutral shades - soo good. Elfi lauvärvipalett on minu kõige esimene palett üldse ja ma tulen alati selle juurde tagasi. Pigmendirohked lihtsalt hajutatavad neutraalsed lauvärvid - mida veel võiks tahta. MORE/ROHKEM


Essence longlasting eye pencil in the shade 02 Hot chocolate. Whenever I feel for eye pencil this is the one I grab. Rich brown pencil what doesn't move. Essence'i kauapüsiv silmapliiats toonis 02 Hot chocolate on peaaegu ainus silmapliiats, mida ma kasutan. Tegemist on tumepruuni pliiatsiga, mis püsib kaua peal. 
Essence'i lipliner in the shade 06 Satin mauve. Essence lipliners are good in general. Comparing they are wood lipliners they are so creamy and easy to apply. I wear the shade 06 Satin mauve often as it's own and as you can see I'm almost in the point there I need to bought a new one. Essence'i huulepliiats toonis 06 Satin mauve. Essence huulepliiatsid on väga head, eriti arvestades seda, et need on teritatavad puit pliiatsid. Eelneva kohta on need väga kreemjad ning seetõttu on neid lihtne ja mugav huultele kanda. Minu absoluutne lemmik on toon 06 Satin mauve. Tegemist on huulepliiatsiga mida ma tihti kannan iseseisvalt ehk siis ilma huulepulga või - läiketa. MORE/ROHKEM


Maybelline lash sensational mascara. Who doesn't love that thing? Volumizes, lengthens and curls my lashes and stays on and doesn´t crumble underneath my eyes. Win win product. Maybelline lash sensational ripsmetušš on minu 2015 aasta absoluutne lemmik. Annab volüümi, pikendab ja koolutab ripsmeid pluss püsib peal ja ei pudene silmade alla. MORE/ROHKEM


Maybelline mastershape eyebrow pencil. Just used up the whole thing. Definitely am going to repurchase it. Fills in the gaps I have in my brows so seemlessly. Maybelline mastershape kulmupliiats sai üpriski kiiresti minu lemmikuks. Just mõned päevad tagasi sai see toode mul otsa ning kindlasti ostan uue. Täidab kõik tühimikud minu kulmudes loomulikul viisil ära. MORE/ROHKEM


Essence longlasting lipstick in the shade 05 Cool nude is my absolute favourite, It's a warm toned darker nude - my favourite lip shade. Essence lipsticks are really creamy and moisturizing but comparing it they stay on well. Essence'i kauapüsiv huulepulk toonis 05 Cool nude on minu absoluutselt lemmik huulepulk. Tegemist on sooja tumedama nude-tooniga. Essence'i huulepulgad on kreemjad ning niisutavad, arvestades eelnevat püsivad need üpriski hästi peal. MORE/ROHKEM



So these were the products what I absolutely loved in 2015. I definitely use them during 2016 as well. Hope you liked this post. Need olid tooted, mida ma kasutasin enim aastal 2015. Kindlasti leiavad need veel palju, palju kasutust ka aastal 2016. 



järgmise korrani  x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023