Makeup brushes from eBay

I got that 11 pieces set at the beginning of the year and it's my absolute favourite. I get use out of every brush except foundation one as I just don't like that type of brushes. With that set I haven't had problems with brushes shedding and I have washed them a lots. These brushes also don't take much product in them which also is massive bonus. The biggest one to be honest is the price. Then I started with makeup I didn't know anything about that kind of brushes I would like and to be honest I didn't know anything about them (I mean what brush to use for what). I use eye brushes from this set evey day so I'm thinking about to get another set. About the pictures - two smaller one means same brush but from different angle.The seller from I bought doesn't sell anymore but I'll just leave some links. Lin ks 
NB! I just realized I forgot to photograph two brushes. So were won't be a picture from small angled brush (I use for eyeliner or brows) and small kabuki (is in my bag and I use for powder). Sorry. 



Kui ma alustasin meigi tegemisega, mis oli suhteliselt hiljuti, siis ma ei teadnud, millised pintslid mulle meeldida võiks või tegelikult ma ei teadnud neist üldse väga midagi. Seega otsustasin tellida eBay'st ehk mõte oli selline,  kui need mulle ei meeldi, siis on see OK, sest poest saaks ühe pintsli sama hinnaga nagu netist terve komplekti. Ma pean tunnistama, et ma ei oodanud midagi erilist ning arvasin, et läheb hästi, kui saan mõnda pintslit reaaselt ka kasutada. Läks aga väga hästi ja ainus pintsel, mida ma ei kasuta on jumestuskreemi pintsel. Mulle lihtsalt ei meeldi seda tüüpi pintslid. Ma olen neid juba peaaegu terve aasta kasutanud ja mul pole nendega mingisuguseid probleeme olnud. Pestes lähevad puhtaks ning karva ei aja (tõenäoliselt on parem väljen, mida ma ei tea).
Kaks väiksemat pilti - ühest samast pintslist erineva nurga alt. 
Müüja kelle käest mina tellisin enam ei müü. Kuid jätan siia LI NGI.
PS! Pilte vaadates avastasin, et olen unustanud kaks pintslit. Üks on väike geel laineri või kulmu täitmiseks mõeldud pintsel ning teine väike  kabuki, mida kannan endaga kaasas ning kasutan puudri jaoks. 



























järgmise korrani  x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023