Lorac Pro 2

As I said it in my favourites post I adore Lorac Pro 2 palette. I ordered mine from Aliexpress and it cost less than 8 USD. Mine is fake but it's still so good. Lorac Pro 2 has cool toned shadows and those are the ones I prefer to warm ones. I also like the mixture of mattes and shimmers. 
Shades in this palette are really pigmented except black but for me it's ok because I don't reach for that shade anyways. In my opinion it's more autumn/winter shades but it definitely can be used in spring/summer as well.
As I said shadows are well pigmented  and also long lasting. The key is to layer darker shadows up otherwise it can be really difficult to blend them.
Also loving the packaging so compact and easy to travel with. Downside is that it gets really dirty because it's made from rubbery material.
It also came with eyeshadow primer as original one but it's just so bad and does nothing.
I highly recommend that palette.






Oma lemmikute postituses ma kirjutasin Lorac Pro 2 paletist. Ma tellisin selle Aliexpressist ja maksis see alla 8 USA dollari, minuni jõudis umbes kolme nädalaga.  Minu oma on järgi tehtud, kuid siiski olen väga rahul. Lorac Pro 2 on külmad toonid ning viimaseid ma eelistangi. Lisaks sellele mulle meeldib, et selles paletis on nii matid, kui ka sädelevad lauvärvid. Värvid selles paletis on väga pigmendi rohked ning kauapüsivad. Oluline on lisada tumedamaid toone õrna kihi kaupa, vastasel juhul on neid raske hajutada (see pole niivõrd selle paleti eripära, kuivõrd üldine reegel). 
Selle palei toonid on pigem sobivad sügis/talviseks ajaks, kuid kindlasti saab neid kasutada ka kevad/suve hooajal. 
Mulle väga meeldib pakend. Kuna see on nii õhuke, siis on seda mugav reisile kaasa võtta. Pakend miinus on, et see määrdub kergesti, sest on valmistatud kummi sarnasest materjalist.
Lisaks sellele oli kaasas ka lauvärvi alusvärv, kuid see on lihtsalt nii halb, et sellest pole midagi rääkida.
Kokkuvõtteks: paletti soovitan väga.







järgmise korrani  x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023