Maybelline Color tattoo 24hr cream gel shadow

Tegemist on super-super tootega. Kasutada saab neid nii lauvärvi alupõhjana kui ka iseseisvalt. Juba nimest lähtuvalt võis eeldada, et tegemist on kauapüsiva tootega ja täpselt nii see ka on. Lisaks sellele meeldib mulle, et algses kollektsioonis on erinevad toonid nii neutraalsed kui ka midagi värvilisemat ning ka viimistlused erinevad on nii satiin-matt kui ka sädelusel põhinevad lauvärvid. Hinnast. Üldiselt jääb see 7-8 euro vahele. Nagu tavaliselt mina oma toodete puhul, siis ka need olen ma ostnud soodushinnaga ning siis on hind jäänud 5-4 euro vahele.
Konkreetsemalt toonide juurde. Minul on 3 erinevat tooni ning nednest täpsemalt ma ka kirjutan.



05 Eternal gold. Tegemist on suhteliselt kollaka alatooniga kuldse lauvärviga. Sellest toonist ma algselt erilises vaimustuses polnud. Mingil hetkel aga hakkasin ma seda konkreetset tooni märkama väga paljudes meigiõpetus videodes ning siis tekkis ka minul selle vastu huvi. Üks asi, mida ma algselt kindlasti ei märganud, oli see, et tegemist on kuldsete säratükikestega, mis koosmõjul moodustavad kuldse tooni - see on hetkel parim, kuidas ma seda kirjaldada oskan. Ma pean tunnistama, et tegemist on ilmselt tooniga, mida ma kõige enam kasutanud ning ma kujutan juba ette erinevaid silmameike, mida sellega jõulude ajal teha saab. Põhimõtteliselt kui Sulle meeldivad sädelevad lauvärvid, siis ma tõisiselt soovitan seda. Nimelt kui tavaliselt õhtuks ka silmade alune sädeleb, siis selle tootega seda probleemi pole. Kui sellest sädelusest vähe on, siis alati saab puuder lauvärvi peale kanda.
40 Permanent taupe. Tegemist on hallikas-pruunikas-lillaka värviga. Ma pean tunnistama, et see on tunduvalt tumedam kui ma algselt arvasin. Mina nimetaksin viimistlust satiin-matiks. Silmadel jääb see matt, kuid purgis tundub olevat sädelust. Ma olen kuulunud, et mõned tüdrukud-naised heledamate juustega kasutavad seda ka kulmude täitmiseks, kuid kuna ma ise seda proovinud pole, siis ei julge ka soovitada.
65 Pink gold. Tegemist on kumava heleda roosaga. Nimelt oleneb täiesti valgusest kui palju roosa välja paistab, seda on näha ka pildilt. See toon on mul nüüdseks olnud juba kaks aastat (ilmselt mitte kõige hügieenilisem), kuid ära pole veel kuivanud. Ääred on küll klaasi küljest lahti, kuid toode püsib purgis ning tekstuuri vahet ma võrreldes teistega ei tunne.
Järjekordselt ma mõtlesin, et ega siin palju kirjutada pole ning jätan rohkem ruumi piltidele, kuid tuli nagu ikka.






Absolutely loving Maybelline color tattoo 24hr cream gel shadows. They are amazing as they're own but also as eyeshadow base. I also like the original collection has some neutrals but also brighter shades. Not just the colors are different but also finishes are different from satin to extreme shimmer.
I have 3 shades and I constantly use all of them.
05 Eternal gold, It's more of a yellow gold. Firstly I wasn't keen on it but after seeing many tutorials with it I decided to give it a go. This shadow is made from glitter particles and all of them together make it look like gold - hopefully it makes sence. I recommend it when you like shimmery shadows but you also want it to stay on your lids not under the eye area but if you want more you can always add some powder shadow on top. 
40 Permanent taupe. It's taupe. I have to admit it was a bit darker than I tought. I would say it's satin finsih. In the pot it has some shimmer but on the lid it looks matte. I've also heard some girls-women use it for filling their brows. I haven't so I can't recommend it but just for knowing. 
65 Pink gold. It's light pink with sheen in it. It was the first shade I got and I've had it for two years now but it haven't dried out yet. 
I adore these little pots and also the product in them is amazing. Highly recommend them.






järgmise korrani  x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023