Catrice Allround concealer palette

So far all of the products I've tried form the brand Catrice I've been loving. I featured Catrice Allround concealer palette in my July favourites and I'm still liking it. 
I wanted to get my hands on that concealer palette for an ages but it was stocked out all the time. I finally got mine from Latvia shop called Drogas and it's so inexpensive - € 3.50
About the shades. First shade is  light enough for brightening my under eye area (I mean I'm pale and it's really difficult to find light enough shades). Second one is a good shade for general face concealing. If the second shade is too light you'll be able to mix it up with the third shade. I first of all thought I won't be able to use the middle shade, but it's actually nice shade for cream contouring  and as a base colour on the eyelids. The salmon shade is actually the one I haven't used a lot. I don't have that bad under eye circles so I don't need it plus it's too pigmented. I've sometimes used it as blusher and it worked well but I don't reach for it a lot as I prefer powder blush over cream blush. One of my faves form this palette is the green concealer. I do have a lots of redness and it cancels it out well. 
All of the shades are really creamy and I've had it for 3 and half months now and non of the shades haven't dried out. The key is to use just a little bit of a product otherwise they might be difficult to blend out. I also forgot to mention that in my opinion the concealers are cream to powder finish.



Siiani on mulle meeldinud kõik tooted, mida olen kasutanud brändilt nimega Catrice. Catrice allround peitekreemide palett jõudis ka minu juuli lemmikutesse. Selle toote soetamisest alates olen ma seda pidevalt kasutanud.
Ma otsisin seda paletti päris kaua ning igakord kui ma käisin Anne selveris (siiani ainus koht, kus olen Catrice Eestis müügil näinud), seda paletti polnud. Lõpuks leidsin selle Lätis poest nimega Drogas. Muide tegemist on väga odava tootega - € 3.50. 
Peitekreemidest. Tegemist on väga kreemika tootega ning mina kasutan neid sõrmedega, sest sõrme soojus aitab toodet nahal hajutada. Lisaks sellele olen ma neid kasutanud juuli keskpaigast alates ning mitte ükski toon pole ära kuivanud. Soovitan algselt kasutada pigem vähem peitekreemi, sest vastasel juhul võib olla seda raske hajutada, sest pigment on väga hea. 
Esimene toon on piisavalt hele, et seda kasutada silmaümbrusele sära andmiseks/ heledamaks tegemiseks. Mul on suhteliselt hele nahk ja niivõrd heledaid toone on üpriski raske leida. 
Teine toon sobib hästi naha ebatasasuste katmiseks. Algselt arvasin, et kolmas toon on liiga tume ja minu poolt jääb see kasutamata, kuid suve lõpus segasin teist ja kolmandat tooni kokku, et saada oma naha tooni ning praegusel ajal kasutan kolmandat tooni näo modelleerimiseks. 
Ka neljas ehk lõhekarva tooni pole ma väga kasutanud. Peamiselt seetõttu, et see peaks ühtlustama tumedad silmaalused, kuid mul üldjuhul sellega probleemi pole. Lisaks sellele on see toon liiga tugev ning seda nähtamatuks hajutada on peaaegu, et võimatu. Mõnel korral olen seda kasutanud kreem-põsepunana, kuid ma isiklikult eelsitan puuder-põsepunasid ning seetõttu see toon minu puhul eriti kasutust ei leia.
Viimane ehk roheline toon on aga üks mu lemmikutest. Nagu ma eelnevalt mainisin, siis on mul suhteliselt hele nahk ning lisaks on mu nahk ka tundlik. Seetõttu on mu näonahk põskedel kergelt punakas ning roheline toon neutraliseerib selle ära.
Minu jaoks on tegemist minu lemmik peitekreemidega. Nimelt on need vägagi katvad, kuid samas ei mõju nahal raskena.




järgmise korrani  x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023