Maybelline lash sensational mascara

I've had Maybelline Lash sensational mascara  for couple of months now and it took me for an ages to decide whether I like it or not. I like it as it doesn't clump and gives so much volume and also lengthens my lashes. But a guess I just hoped to much as it so hyped up product. You know that feeling then the thing is actually good but as you have heard so many good things about it you're hoping it to be out of this world. I have to say for me the formula was a little bit wet but it sort it out within month or so.
I wrote that in my august faves blog post and really liked it then but now I love it. For me it was too wet at the beginning but now it's tried out a bit. It just does everything I want from mascara: gives volume, lengthens, separates, is black, stays on and doesn't crumble underneath my eyes.



Maybelline lash sensational ripsmetušš on mul olnud mitu kuud ning mul võttis päris kaua. Tegemist on väga hea ripsmetuššiga, mis lisab volüümi, pikkust ning eraldab ripsmed ka peale 4ndat kihti. Kuna tegemist on tootega, mida kõik armastavad või vähemalt peaaegu kõik, siis ilmselt kruvisin ma oma ootused algselt liialt kõrgeks ning ootasin, et see annab mulle 2 meetrised ripsmed. Olgem ausad see on väga ebareaalne ning kui ma suutsin lõpuks oma eelnevad ootused alla suruda, siis ma sain aru kui hea tuššiga tegu on. Lisaks sellele püsib see peal terve päeva ega hakka alumist laugu määrima.
Seda kirjutasin ma oma augusti lemmikute postituses. Siis mulle see ripsmetušš meeldis, kuid mida aeg edasi seda paremaks see läheb. Ma pole viimase kuu aja jooksul kasutanud mitte ühtegi teist ripsmetušši ja see juba näitab midagi. Ma eelistan kuivemat ripsmetušši märjemale, sest ma arvan, et see jääb paremini ripsmetesse. 
Hind jääb umbes 10 euro juurde. 




järgmise korrani  x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023