Rimmel Kate Moss lipsticks

Alustame sellest, et tegemist on minu lemmik huulepulkadega. 6 euro eest on huulepulka küll ja rohkemgi veel. 




Punases pakendis on matid huulepulgad ning mustas kerge läikega huulepulgad. Rimmeli Kate Mossi matid huulepulgad ei kuivata huuli ning lisaks sellele püsivad huultel kaua. Sama kehtib ka mustas pakendis olevate toonide kohta. Siinkohal pean mainima, et minu isiklik eelistus tumedat tooni huulepulkade puhul on matt, sest see püsib huultel paremini ning ei lähe laiali. 



Minul on kolm tooni 30, 104 ja 107. Kui viimane toon on blogimis/youtube'i maailmas ülipopulaarne ning eelmisel talvel tegi ka toon 30 oma tähelennu, siis toonist 104 pole ma palju kuulnud. Minu jaoks on 104 puhul tegemist roosaka nude tooniga, mis pole liiga roosa. Tegemist on aastaringse tooniga ja tihti leian ma selle enda käekotist. 107 ja 30 on kindlasti pigem sügise toonid, kuid see ei tähenda, et neid ei võiks kasutada mõnel teisel aastaajal. Ma pean tunnistama, et minu nahatooniga sobib 107 natuke rohkem kui 30-ga. 107 on kerge sinaka tooniga tumepunane ning 30 puhul on tegemist tumeda marjatooni huulepulgaga.



Tegemist on igati väärt tootega ning kui nüüd väga norima hakata, siis leian mina isiklikult ühe miinuse. Nimelt pole huulepulkadel nimesid ja sellest on kahju.
Rimmeli tooteid olen näinud müügil Ideaal Kosmeetikas ning Pärnus Kaubamajaka Rimis.

Rimmel Lasting finish lipsticks by Kate Moss has to be my faves. So pigmented and inexpensive - love it. 



Lipsticks in red packaging has matte finish and the ones in black bullet has more glossy finish. Both stays on lips well and matte ones doesn't dry the lips out. So it's definitely a win-win product. 
I own three shades: 30, 104 and 107. 107 is probably most well-known shade but last autumn 30 also came popular. I feel like I haven't heard about 104 as much but I love that shade. It's pinky nude but not too pink. It's great everyday and all year round shade whilst 30 and 107 are more in-your-face and autumn-esc shades. 30 is vampy berry shade and 107 is dark burgundy tone. I love all of them and can't rave enough about them.


Ülevalt alla: 30, 104, 107
I wish the shades would have names instead of numbers and they would just be perfect. 

järgmise korrani x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023