October faves

Last Saturday I made a post about my autumn essentials and products what featured in that post are the ones I'm currently using a little bit more than others. So if you would like to get the  idea what products I'm loving at the moment go check out my autumn essentials post. But there are some products I didn't mention and others worth of mentioning again.
Lorac Pro 2 (mine is from aliexpress, so fake one) is amazing. Cool toned palette with matte and shimmery shadows - love it. Also blend together well and last good amount time. Last two months it's been almost the only palette I've reached for. Again - love, love it.
Some days then I don't feel for eyeshadows I've been using Essence kajal pencil in the shade 08 Teddy (picture wise it look similar to mac kohl in teddy). I basically just apply it all over my lid and then blend it out. It's super quick and easy eye look.
Also have reached a lot for Essence Nude collection long lasting lipstick in the shade 05 Cool nude. It's pinky-brown darker nude - probably my favourite lipstick of the year. For me it's "my lips but better" shade. Can watch swatches from HERE.
Mixa Soothing cream is amazing for people with dry skin and with dry patches. It moisturizes my skin well and that's basically the thing why I use moisturizer. So if the one does the job I like it.
Essence Fun fair collection blush in the shade 01 Ring around the rosy. So pretty baked pink blush. It's just adds so much glow to the cheeks. I feel like I can't get enough of it as I've been using it almost ever day since at the beginning of September. Now it was a limited collection blush and I'm not sure is it still available but you find it, get it - it's really good.
I like candles a lot specially around autumn/winter time. Currently I've been burning my Bolsius French vanilla candle more than others. I also really like Bolsius sugar and spice candle  but I just finished it so I couldn't photograph it.



Eelmisel  laupäeval tegin ma postituse toodetest, mille järele ma eriti haaran just sügisel. Ma pean tunnistama, et enamik neist toodetest on just need, mida ma praegusel hetkel kasutan, kuid on mõned tooted, mis sellesse postitusse ei jõudnud või millest ma tahaksin eraldi rääkida.
Lorac Pro 2 (tellitud aliexpressist, pole originaal) on minu absoluutne lemmik lauvärvipalett. Varem ma polnud päris kindel, kas ma eelistan sooje või külmi toone, kuid nüüd olen ma aru saanud, et minu lemmikuks on külmad toonid. Seega see palett on suurepärane. Ma lihtsalt ei oska sellest kuidagi muud moodi rääkida, kui ainult ülivõrdes. Arvestades kui hea see on, siis ma kujuta ettegi kui hea veel originaal on. Lühidalt - värvid on väga pigmendirohked ja kergesti hajutatavad ning need on praktiliselt ainsad lauvärvid, mida ma viimase kahe kuu jooksul kasutanud olen.
Mõni päev ma olen liialt laisk, et teha silmameiki. Nendel päevadel on suurepäraseks abiliseks Essence'i kajal pliiats toonis 08 Teddy (pildi järgi tundub sarnanevat Mac'i silmapliiatsile, mis on sama nimega ehk Teddy). Kannan pliiatsit üle terve lau ning hajutan, kas sõrme või hajutuspintsliga. 
Viimasel ajal olen ma eriti palju haaranud Essence'i Nude kollektsiooni kauapüsiva huulepulga järele toonis 05 Cool nude. Tegemist on roosaka-pruunika tumedama nude tooniga. Lähemalt vaata SIIT.
Mixa on uus bränd Eestis ning otsustasin mingi selle ära proovida, sest keskendunud on see tundlikule nahale ning just viimane mul on. Otsustasin proovida niisutavat ja rahustavat kreemi (soothing cream). Minu nahk läks esimeste külmade ilmadega tunduvalt kuivemaks ning see kreem on hoidnud mu naha niisutatuna ja see on kõik, mida ma ühelt kreemilt ootan.
Essence'i Fun fair'i kollektsiooni põsepuna toonis 01 Ring around the rosy on jällegi toode, mida ma olen septembri algusest alates kasutanud. Tegemist on "küpsetatud" põsepunaga, mis jätab põskedele roosaka kuma. Tegemist on küll Essence erikollektsiooniga ning ma ei tea, kui palju neid konkreetseid saadaval on, kuid iga kerge säraga põsepuna annab enam-vähem sarnase tulemuse. 
Mulle meeldivad küünlad ning eriti sügis-talvisel perioodil. Bolsiuse küünlad on ühed minu lemmikud. Hetkel olen ma kõige enam kasutanud French Vanilla oma. Lisaks sellele meeldib mulle ka Sugar & spice, kuid selle ma just põletasin lõpuni ning pilti ma sellest teha ei jõudnudki.




järgmise korrani  x





Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023