Avon colour corecctor pearls

Ma pean tunnistama, et ma pole kunagi olnud eriline kataloogi-kosmeetika fänn ehk Avon-Oriflame'id on mind pigem jätnud külmaks. Ma olen kül sirvinud neid katalooge, kuid tellimiseni ma pigem ei jõua. Peamiseks põhjuseks on see, et ma eelistan hoida asja käes ja otsustada, kas osta või mitte kui tellida ainult pildi põhjal.  Avon'i nahatooni ühtlustavad pärlid tellisin ma juba üpriski ammu ning nüüd arvutis pilte vaadates avastasin, et olen sellest tootest pilte teinud.


Põhjuseks, miks ma otsustasin selle toote tellida oli peamiselt see, et mu nahk oli kevadel kuivavõitu ning ma tahtsin pigem kerge kumaga kui matistavat puudrit. 
Peale esimest kasutust olin ma meeldivalt üllatunud, sest mu nahk nägi väga värske ja terve välja. Täpselt see, mida soovisin ehk õrn kuma.


Õhtul meiki eemaldades nägi see aga päris naeruväärne  välja või siis pigem nägin mina õhtuks naeruväärne välja. Siinkohal tuletan meelde, et ma kandsin puudrit üle terve näo. Õhtuks aga oli minu soovitud kumast saanud vampiir päikse käes välimus, kogu mu nägu oli kaetud sädelusega. See polnud küll meeter või kahe pealt eristatav, aga inimesega silmast-silma rääkides poleks see teisele osapoolele märkamatuks jäänud. Peale esimest kasutust otsustasin, et annan pärlitele veel teise võimaluse, aga täpselt sama kordus uuesti. Nii need mul kappi vedelema on jäänudki. 


Milleks ma neid soovitan on kas lühiajaline jumestus või põsesarnadele särapuudrina.
Muide üks asi veel, kes kasutab seda toodet pikema karvaga pintsliga, siis jälgige, et pärlid ei jääks pintslisse kinni. See svamm, mis tootega kaasas oli, ei kõlba absoluutselt mitte, tegemist on lihtsalt väga kareda svammiga.


Hind selle toote puhul jääb umbes 4-5 euro juurde. Kiirelt netis praegust kataloogi sirvides ma seda toodet ei leidnud. Kuid ma arvan, et sellest pole midagi, sest kokkuvõttes on see üks nendest toodetest, mida ma osta ei soovita. 

järgmise korrani  x







Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023