Bourjois velvet rouge edition lipstick

Bourjois velvet rouge edition huulepulga näol on tegemist mati lõpptulemusega huulepulgaga, mis on kreemikal kujul. Väga segane kirjeldus, kuid see on parim, mida ma hetkel selle toote kirjeldamiseks kasutada suudan. Kõige suurem erinevus teiste sarnaste toodete puhul on see, et tegemist on koheselt mati koostisega, mitte ei kuiva matiks. Eelnevast tuleb ka selle toote suurim pluss, nimelt ei kuivata see huuli. Kuigi peab tunnistama, et ka see toode vajab umbes 10 minutilist kuivamisaega, et toode püsiks peal tunde. Formulatsiooni põhiselt on tegemist super tootega, eriti minu jaoks, kel on raskusi kauakestvate huuletoodete leidmise. Tohutuks miinuseks on aga toonivalik. Ma tean, et ma mainisin sama ka viimastes Manhattani huulepulga postitustes, kuid selle toote puhul on see tõeliseks miinuseks. Kõik toonid on väga ühte "auku" silmapaistvad punakad-roosakad toonid. Jah, super sügiseks ning inimestele, kes pidevalt kannavad punast huulepulga, kuid muidu möhhh. 
Minul on toon 07 nude-ist, mis on roosakas tume nude. Natuke liiga roosa minu eelistusele, kuid see on minu jaoks ainus igapäevane toon vastavast valikust.
Hinda ma päris täpselt ei tea, ma tahaks öelda, et see jääb 13-15 euro vahele. Soovitusest. Soovitan väga, kui leiad endale sobiva tooni ning selle hinnaklassi juures, ma soovitaks juba mõelda. Selles mõttes, et ma ostan vahel Essence huulepulkasid toonides, mida ma tean, et ma palju ei kasuta või siis mõne täiesti uue tooni jaoks, mille sobivust oma nahatooniga ma tahan proovida. Põhjuseks see, et need on odavad ja kui ma neid eriti ei kasuta, siis pole hullu. Nii toimib see vähemalt minu jaoks. 



Bourjois velvet rouge edition lipstick is kind of like a mousse in lip gloss tube and has matte finish. The best description I'm able to write. I like it's already matte from tube so it doesn't dry matte on lips. Due that it doesn't dry out lips. I hope it made sense otherwise I don't know how to say it. : )
Even though I said it's already matte it needs about 10 minutes to dry so it'll last. That's the reason I like this product a lot- the stain power it has. I always struggle to find long lasting lip products as they always seem to disappear from my lips. 
I'm not keen on colour selection as I find there's not a lot to choose from. Shades are really similar to each other and also really vibrant. If you are more a nude lips lover you might not find any shade you like.
I have the shade 07 nude-ist which is pink dark nude. For my preferences it's a little to pink but I still wearable. 
I recommend that product only if you can find a shade you like. Formula is great but not the colour selection.




järgmise korrani  x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023