Drogas

Järgnevalt tulevad lõpuks mõned postitused Riiast. Esimesena otsustasin teha postituse ühe imelisest poest nimega Drogas ning ostudest, mis sealt minuga kaasa tulid. Põhjus, miks see pood on imeline on lihtsalt see, et seal on kõike alates šampoonidest huulepulkadeni, muide pesuvahendeid nägin ka. Ma tean, et ka meil Eestis oli kunagi see pood, kuid mingil põhjusel see suleti. 
Kodust lahkudes oli mul nagu alati see tunne, et midagi jäi maha. Seekord jäi ka, kuskil Valgas tuli mulle järsku meelde, et ma ei võtnud mitte ühtegi meigieemaldus ega näopesuvahendit kaasa. Seega olin ma kindel, et Drogasesse pean ma minema. Mina külastasin kahte poodi: üht Mols'i keskuses ja teist Alfas. Alfa oma oli kindlasti suurem, kuid ma pean tunnistama, et ma ise eelistasin Molsi oma (ilmselt seepärast, et mul oli seal rohkem aega ringi vaadata, aga põhjus lihtsalt selles, et liiga palju kaupa võib silme eest ikka kirjuks võtta). Ostsin siis meigieemaldus salvrätid, näopesuvahendi ning Catrice peitekreemide paleti. Teisel päeval Alfast ostsin näokoorija, Maybelline color tattoo toonis 05 Eternal gold, Catrice mati lauvärvipaleti ning Essence päikesepuuder ja põspuna 2in1. Muide ostsin ka väikse juukseharja, kuid unustasin sellest pilti teha, aga pole hullu, sest küll sellest tuleb siin veel juttu. Otsustasin, et ma ei hakka tänases postituses millestki midagi täpsemat kirjutama. Pilti tehes avastasin, et ma olen ka Eestist mitu ostu teinud ning otsustasin need samale pildile lisada. Nimelt on minuga koju kaasa tulnud Maybelline colour sensatsional huulepulk toonis 250 mystic mauve, Loreali silma ja huule meigieemaldi, Loreali triple active öökreem ning Garnieri thick&gorgeous palsam. 


So about a week ago I visited the capital city of Latvia - Riga. I decided to do some blog posts about it. I popped into their main drugstore called Drogas. I love that shop as we don't have anything similar here in Estonia.
I left home with feeling I forgot something as usual then you go somwhere. But this time I actually did. I had forgotten my cleanser at home. I knew I had to visit Drogas. In this post I won't describe any of the products. I'll do it in some of the following posts. But from Drogas I bought some face wipes, cleanser, scrub, Essence 2in1 bronzer and blush, Maybelline colour tattoo in the shade 05 eternal gold, Catrice concealer palette and matt eyeshadow palette.
A day before I went to Riga I bought from Estonia a Maybelline colour sensatsional lipstick in the shade 250 mystic mauve, Loreal eye and lip make-up remover, Loreal triple active night cream and Garnier thick&gorgeous conditioner.



järgmise korrani   x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023