Belaoggi Tentazione

Alustame kohe asjast, mul pole õrna aimugi, kuidas neid asju nimetada: huulepulk, huulepliiats, tooniv huulepalsam? Viimane on see, kuidas oli eesti keeles tootele peale kirjutatud, kuid minu meelest on see palju rohkem kui tooniv, eriti toon 03 candy pink. Üldiselt on siis tegemist huulepulgaga, mis on pliiatsi vormis. Loodan, et see kõlab loogilisena. Põhjus, miks neid isegi võiks kutsuda palsamiteks on see, et need tõesti niisutavad ja tegemist on väga väga kreemikate toodetega. Huultel on neid väga mugav kanda ning neil puudub lõhn, viimane on minu jaoks alati super. Kuna tegemist on väga kreemika tootega, siis huultel need väga kaua ei püsi, umbes paar tundi. 


Mul on kaks tooni: esimest juba mainisin 03 candy pink ning 08 desert rose. Candy pink on roosa, tal pole isegi mingisugust alatooni, vaid tegemist on lihtsalt roosaga. Konkreetne toon on väga pigmenteeritud. See toon on olnud mul juba päris kaua ja ma valisin selle kunagi selletõttu, et see oli ainus toon, mis oli soodukaga. Huultel ma kasutan seda suhteliselt vähe, kui siis koos mõne nude tooni huuletootega, sest mulle ei sobi väga roosa huuletooted. Milleks mulle seda aga kasutada meeldib on põsepuna. Olenevalt tujust kannan ma seda otse põskedele ja hajutan või kannan käe tagaküljele ning hajutan pintsliga. Töötab mõlemal juhul.




Toon 08 desert rose on minu lemmik. Tegemist on suhteliselt pruunika nude'ga, kuid see on pigem tooniv toode. Üks kiht annab tooni, kuid oma huuletoon paistab kindlasti läbi. Ma pean tunnistama, et mõnda aega tagasi poleks ma arvanud, et ma kasutan sellist tooni oma huultel, kuid kuidagi see mõjub ning tegemist pole kindlasti mitte pruuniga, vaid pruunika nude'ga nagu ma mainisin. 




Kui ma nüüd õigesti mäetan, siis erinevaid toone on natuke alla kümne ehk siis kaheksa või üheksa. Hind on neil 4 eurot sentidega, kuid mina olen mõlemad ostnud 3 euroga ja natuke peale. Ma pean tunnistama, et viimasel ajal ma pole kumbagi väga kasutanud, kuid aprillis oli desert rose ilmselt ainus huulepulk, mida ma kasutasin.

Kus müüakse Belaoggi tooteid? Ma oskan rääkida ainult Tartu kohta. Tartus olen ma neid müügil näinud: Tasku keskuse Rimis, Annelinna Prismas, Rosalindis ning Annelinna Selveris.


Today's blogpost is about Belaoggi tentazione chubby sticks. I have 2 shades: 03 candy pink and 08 desert rose. Both are really glossy and they feel like lip balm. Due to that they don't stay on well. On me it's up to 2 hours maximum. Here in Estonia it usually costs about 4 euros, but they are on offer really often and then they are about 3 euros. So really cheap lip products. By the way they aren't sticky and they also don't have any smell to them which is always positive for me. I just can't stand then product itself is lovely but I can't use it because of the smell.

03 candy pink is as the name says PINK. To be honest I don't like pink lip products on me and by that I mean like pink pinks I'm totally fine with pinky nudes. But back to specific shade. It's really pigmented. I eather use it on my lips with some more nude lipstick/gloss or on my cheeks as a blusher. 



08 desert rose has to be my favourite. I would never ever thought I would pick up a brown-nude shade. And I only just didn't pick it up but I also do love it. Desert rose is way more on a sheer side. With one layer of it you definitely can see your own lip shade coming through. But with 2 coats it's already nice colour. 




Here in Estonia we have about 8-9 shades available so everyone should find something for them. I have to say that currently I haven't used them a lot, but back in April the desert rose was basically the one and only lip product I used.

järgmise korrani  x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023