Fake Urban Decay Naked basics

Esmalt ma pean tunnistama, et ma pole mitte kundagi hoidnud käes ühtegi Urban Decay paletti, näinud olen neid vaid arvuti vahendusel. Ühel päeval mitu kuud tagasi otsustasin Ebayst tellida kaks UD paletti ning üheks neist oli Naked basics. 



Alustame pakendist. Piltide põhjal oskan ma õelda, et võlts variandi (edaspidi minu variant) pakend on tumedam. See on küll plastik, kuid mitte läikiv, vaid matt koos natuke pehmema lõppviimistlusega. Seda on natuke raske seletada, pigem peaks paletti ise katsuma. Ka papist pakend, milles see saabus, on väga lähedane originaalpakendile.





Nii nüüd avame paleti enda. Algselt olin ma väga üllatunud kui korralik peegel sellel on. Tavaiselt on sellistel palettidel plastikust peegel, kuid see peegel tundub olevat täiesti korralikust klaasist ning reisimisel tuleb see kasuks.

Lõpuks jõuan aga konkreetset värvide juurde. Üldiselt on need väga kreemikad, üllatavalt isegi, kuigi pigmenti neil ilmselgelt pole nii palju kui originaalil. Tegemist on paletiga, mis töötab palju paremini sõrmedega kasutades kui pintsliga. Pintsliga ei tule pigment eriti välja v.a must. Tegemist on ilmselt kõige pigmendi rohkema lauvärviga, mida ma oman. Vaja on vaid õrna puududust ning lauvärvi on rohkem kui küll. Ka on minu paletil olemas värvide nimed ning muide tegemist on enamjaolt mati paletiga. 


Mõlemad on minu omad, kuid erineva valgusega.

Both are fakes but just in different lighting.
Esimeseks tooniks on Venus. Tegemist on heleda tooniga, mida saab väga edukalt kasutada highlighterina nii silma sisenurgas kui ka kulmuluul. Tegemist on sädeleva lauvärviga. Originaal tundub natuke heledam kui minu paletis, kuid toimib see siiski. Pean lisama, et tegemist on väga loomuliku tooniga, märgatavat sära see ei anna. 
Järgmine toon on Foxy. See on hele toon väga kerge kollaka alatooniga. Originaalis tundub kollakust olevat tunduvalt rohkem kui minu paletis.
Walk of shame (W.O.S) on roosakas virsiku alatooniga lauvärv. Originaalis tundub roosakat alatooni tunduvalt vähem olevat.
Naked 2 on neutraalne pruun toon. Tunduvamalt heledam kui originaal ning lisaks sellele tundub originaali Naked 2 olevat rohkem hallikam/tuhkjam kui see on minu paletis.
Faint on ilmselt toon, mida paljud oma Naked basic'u paletis kõige rohkem kasutavad. Tegemist on niivõrd universaalse tooniga, mida saab kasutada silma välisnurga kontuurimiseks kui ka kulmude täitmiseks. Ma pean tunnistama, et minu variandiga on valikut natuke vähem, sest mulle tundub, et see toon on tunduvalt heledam kui originaalis ja mitte nii rikkaliku kakao tooniga,
Lõpetuseks Crave. Oooo must. Ilmselt kõige mustem must, mida ma kasutanud olen. Super, kui kasutada lauvärvi silmapliiatsina.

Erinev valgus/different lighting


Nüüd asume miinuste juurde. Nagu ma eelnevalt mainisin, siis pakend on sarnane ja värvid üritavad olla sarnased, kuid siiski on erinevusi märgatavalt näha ning kõige suurem erinevus on kindlasti kvaliteedis. Aga pidage meeles, et tegemist on kindlasti tootega, mille puhul maksad selle eest, mida saad. Minu paletis on nt lauvärve erinevas koguses. Kui nt Foxy on ääreni lauvärvi täis, siis W.O.S-i ja Faint'i on tunduvalt vähem.

Üldiselt ma selle paleti ostmist mitte üheski variandis ei kahetse. Sest tegemist oli ikka väga odava tootega ning lõbus oli seda katsetada. Ma pean tunnistama, et igapäevaselt ma seda paletti küll ei kasuta, kuid tolmu ta mul ka ei kogu. Üks väga lihtne naturaalse silmameigi palett. Osta soovitan ma seda ainult juhul, kui sa kasutad palju musta lauvärvi. Must lauvärv selles paletis on väga hea pigmentatsiooniga. Kuid kui sa oled natuke minu moodi ehk musta lauvärvi absoluutselt mitte ei kasuta, siis ma jätaks selle paleti vahele ja prooviks midagi muud. Lisan veel igaks juhuks, et kogu see jutt käib järgi tehtud paleti kohta. 
Müüja juurde, kui ma nüüd mõistliku inimesena vaatan pilte Ebay müüjalt kellelt ma selle paleti tellisin, siis mul on küll natuke kahetised tunded. Olgem ausad pildid on ikka jubedad. Kuid see oli kõige lähedasem palett toonidelt, mille ma originaalile leidsin. Palett maksis 3.29 USA dollarit ehk praktiliset 3 eurot. Müüja.



About this post you should know that I have never seen any of the Urban Decay eyeshadow palettes in real life, only via internet. Couple of months ago I decided to order two UD palettes from eBay and one of them was Naked basics.

Packaging looks really similar but it's a little bit darker than original. The shadows feel surprisingly buttery and there's some pigmentation. Obviously can't compare it to the real one. Because it's one of those cases where you get what you paid for. Palette has it's pros and cons. The main con is that the amount of shadows isn't even. For example you'll get way less Faint and W.O.S than Foxy. But I think it's nice palette to have and try specially as it's so cheap as it is.
About shades. Venus and Crave look the most similar to original one. Venus is the only shimmery shade in this palette. Crave is amazingly pigmented and you only need the smallest tap into the product to get the pigmentation. Foxy doesn't have that much yellowy undertone as in original. Walk of shame (W.O.S) is having more peachy tone to it in my one. Naked 2 looks more achy in original than in my palette. Finally Faint which is lovely shade but I feel that it looks so much better in original one. It looks more rich brown in original. 
I have to say that it's easier to play around with that palette by using fingers as you'll get more pigmentation out in that way. I have to admit it's not my everyday palette but it's nice to have. About recommending it. I have to say I don't even though  it's so cheap 3.29 US dollars and 3 euros. I think it's worth to try only then you like black eyeshadow because black in this palette is so rich in colour and also pigmented. In case you are like me and you never use a black shadow then I'll skip this fake Urban Decay Naked Basics palette. I have to say that the pictures that the seller is having are rather awful looking alike but I thought that seller had the most similar palette to original one. Seller


järgmise korrani  x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023