BYS põsepuna/blush

Põsepuna, mis oli väga pikka aega minu lemmik ning mille ma olen enda jaoks taasavastanud. Jep, nii on. Olgem ausad ega siin midagi väga pikalt kirjutada pole. Virsikutooni/oranžikad põsepunad on alati olnud minu lemmikud. Ning ega see põsepuna pole erand.




Minu oma on toonis coral. Põsepunas on sädelust, mis mulle mingil hetkel tundus liiga palju, see oli ka põhjus, miks ma lõpetasin mõneks ajaks selle kasutamise. Kuid viimasel ajal ma ei eelista enam niivõrd matte tooteid. Ilmselt seetõttu, et praegu on suvi. Kuid tegelikult on sellel kolm erinevat lõppviimistlust, kõik oleneb valgusest. Tavalises päevavalguses on see pigem nagu matt. Otsese päikesepaistega on tegemist säraga ning lambivalguses tulevad välja suuremad sädeluse osakesed. Viimane võib olla tingitud ka sellest, et lambivalgus on õhtul ning selleks ajaks lihtsalt hakkab põsepuna end maha kandma (lol see on naljaks väljend, aga kõik teavad, mida ma sellega mõtlen). See põsepuna on 4 eurot.





Now bare in mind my English isn't the best, well it's even not good to be honest. But I have seen that really many people  form foreign countries read my blog. Because of that I thought I at least will give it a shot. So basically what I am trying to do is to write a little bit in English. I probably will do it a little less than in Estonian and maybe not in every single post and I am really sorry for grammar. I know it isn't good.
But now about that BYS blush. I have always prefered peach/coral blushes. This BYS blush is called coral and it is really pretty peachy shade with slight shimmer in it. It depends on lighting how the blusher shows it out. In the daylight it's looking kind of matt, in the sunlight it's having a nice sheen to it and in the evening with artificial lighting (not sure is it a what I mean but don't know any other words about it) it's having a little bit more sparkles in it, but it might be due to the blush starts to wear it off. It costs about 4 euros and comparing that it's amazingly pigmented. Love it!


järgmise korrani  x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023