Juuni lemmikud/June favourites

Tõde on see, et ma tahtsin seda postitust juba eelmise kuu kohta teha ehk siis mai lemmikuid. Kuid kui asi jõudis kirjutamiseni, siis ma vaatasin kõik asjad kriitiliselt üle ja polnudki nagu piisavalt, millest kirjutada, Kool läbi ning juunis oli mul natuke rohkem aega pöörata tähelepanu, mis mulle meeldib ja miks see mulle meeldib.
Siiski ka selles postituses kirjutan ma ainult toodetest, mis mulle väga meeldivad ning mida ma olen avastanud ennast kasutamast terve kuu vältel.



Esiteks Rimmel lasting finish 25hr nude jumestuskreem. minu oma on toonis 091 light ivory. Tegemist on keskmise katvusega jumestuskreemiga. Toode ise on midagi mati ja valgustpeegeldava kreemi vahepealne, selline naturaalne. Jumestuskreem ise on suhteliselt vedel ja hästi-hästi natuke geelja tekstuuriga. Ma pean ütlema, et viimased kaks kuud olen ma vist ainult selle jumestuskreemi järele haaranud. Ostsin ma selle umbes märtsis ja siis oli mu näonahk kuivem koos mõne eriti kuiva laiguga. Kuivad laigud toob see jumestuskreem välja ja nendes kohtades oli minul seda väga raske hajutada. Aga praegusel hetkel on see super, super. Lisaks sellele on see ilmselt jumestuskreem, mis tõesti peab 25 tundi vastu (ise ma seda küll nii kaua näol pole hoidnud), aga 20 tundi on see täiesti võimeline peal püsima. Hind jääb umbes 10 euro juurde ning mina ostsin selle Ideaal Kosmeetikast.



Järgmiseks Bell pocket 2skin põsepuna toonis 51. Sellest tootest olen ma teinud ka varem postituse. Seetõttu väga palju kirjutama ei hakka. Tegemist on lihtsalt punaga, mis annab põskedele soojust ning mis töötab nii päikesepuudri, põsepuna kui ka väga kerge särapuudrina ehk siis kolm ühes toode. Jällegi on see olnud praktiliselt ainus põsepuna, mille järele ma haaranud olen. Hinnaks on 3 eurot ja müügil Maksimarketites/Konsumites/aeg-ajalt Maximas.




Ka Ebayst ostetud paletist olen ma postituse teinud, kuid vahepeal olin ma selle unustanud. Minu absoluutne lemmik on ülemisest reast keskmine puuder. Tegemist on kollaka ja nahatooni vahelise puudriga, mis töötab imeliselt silmade alusel piirkonnal puudrina. Lisaks meeldivad mulle ka selle paleti päikesepuudrid ning oranžikas põsepuna.




Maybelline mastershape kulmupliiats oli selline toode, mille ma ostsin algselt ainult harja pärast. Aga ka pliiats ise on suurepärane. Minu kulmudega sobib toon täpselt. Mina kasutan seda väga kerge käega rohkem silma sisenurga poolsel osal ning hiljem hajutan tooni harjaga. Tegemist on vahase pliiatsiga ning seetõttu ei ole vaja kasutada eraldi geeli selleks, kulmud püsivad paigal. Kuid kuna tegemist on vahase pliiatsiga, siis see ka kulub suhteliset kiiresti. Samas ma arvan, et see pole probleem, sest tegemist on suhteliselt odavad tootega, hinnaks on 4 midagi eurot, olenevalt müügikohast.




Järgnevad tooted võtan kokku Labello maasika huulepalsam ja Maybelline Baby lips Hydrate. Esimene annab huultele kerge punaka-oranžika tooni ning on piisavalt niisutav. Lisaks sellele on selles ka sädelused, kuid neid huultel tunda ei jää. Üldmulje jääb väga kerge ja suvine. Baby lipsidest ma algselt suures vaimustuses polnud, pigem oli vaimustus selles, et need meile müügile jõudsid. Kuid Baby lips Hydrate on saanud minu hetke kõige lemmikumaks huulepalsamiks. Minu lemmik lõhn kõigist baby lipsidest ning see on huultel väga kerge. Labello palsami ostsin Soomest umbes 1 euroga või natuke rohkem, täpselt ei mäleta, kuid minu arvates on meil ka Prismas samad palsamid lihtsalt äkki teise nimega. Ma 100% kindel selles pole, aga enda arvates olen ma neid kusagil meil ka müügil näinud. Baby lipsid on 3 euro ringis. minu arvates on kõige odavamad Rimis (2.65), kuid mingi aeg oli need ka paljudes kohtades soodukaga.






Lõpetuseks Neutrogena visibly clear pink grapefruit näokreem. Algselt ma sellest midagi väga ei arvanud. Peamiselt seetõttu, et lõhn pole jätkuvalt minu lemmik, see on lihtsalt liiga tugev. Kuid õnneks kaob see suhteliselt kiiresti ja näol seda tunda ei jää. Kreem ise on aga minu rasusele nahale koos mõne kuivema kohaga väga super. Piisavalt kerge, aga samas piisavalt paksu konsistensiga. Ma märkan kohest erinevust nahas kui ma seda kreemi kasutanud pole. Hind peaks olema umbes 5 eurot.



Sellised olid siis minu juuni lemmikud. Ma pean ütlema, et selle postituse pikkus üllatab mind ennastki. Lähen nüüd maasikamoosi sööma. Tegelt olgem ausad ka maasikad on ühed minu hetke lemmikud.



So this time the post is about June favourites. I wanted to write a post about May faves a month ago but then I went over all my products really critically and didn't find anything I wanted to write about. But let's get started.

Rimmel lasting finish 25hr nude foundation in the shade 091 light ivory has been my absolute favourite foundation for almost two months now. The lasting power it has it's just amazing specially for summer. Back in March then I bought it I struggeled a little bit with it. Because I had some dry patches on my chin area and that foundation showed them out really badly and didn't blend well at all on this area. But now I'm using like completly different foundation. It just blends well, stays on well and the colour match is really good for me. In Estonia the price is about 10 euros which makes it really good but cheap foundation.
My next favourite has been Bell pocket 2skin blush in the shade 51, It's all over the cheeks shade. Hopefully it makes sense. It works as bronzer, blusher and a littel bit as highlighter as it's having slight shimmer in it. So just 3in1.
I also has been loving a palette from Ebay. That middle banana-esc colour has been my favourite. It works really well as under the eye higlighter. I also has been lovng the bronzers eventhough I use the mixture of those has contouring as they both are matt. Sometimes I also love that matt orange blusher.
I bought Maybelline mastershape brow pencil jus because of the spoolie. But now I also like the pencil itself as well. It's having really good colour match for my brows and I do my brows really light handed because I feel that they're kind of ok but just need a bit of filling. The pencil is waxy so I personally don't use any other product to set my brows. The only negative I can find is the product run down kind of qickly.
First of all I wasn't keen on Maybelline Baby lips, but Hydrate has been my current fave. I love the smell and how light it is. It's defenetly better for summer than winter as I feel it's not moisturizing enough for winter months. Labello strawberry lip balm is having a slight tint to it, I feel it's really easy to use at the moment and it's also really light.
In June and I still like the Neutrogena visibly clear pink grapefruit moisturiser. To be honest I really dislike the smell of it, but thankfully it fades away quickly. I feel that the moisturiser is heavy and at the same time light enough. I mean it's kind of thick but sinks immediately and you can't feel it.



järgmise korrani x

Comments

Popular posts from this blog

Eveline BIG VOLUME EXPLOSION! ripsmetušš

BYS Velvet lips liquid lipsticks

Products I Plan to Pan in 2023